|
Streaming i Bland selv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her vil jeg også en sjælden gang forsvare Radiomanden. Den bedste form for smarttv får man ved at benytte en ekstern løsning. Det kan være Chromecast, AppleTV etc. Der er jo ingen som siger man skal have mere end 1 boks. Et godt eksempel er TV2 appen i Samsung tv. Den virker ikke hvis du kun ønsker at have TV2 News live som abonnement. Det bliver nok aldrig rettet, da der er for lidt udvikling. Et andet eksempel er antallet af enheder som man kan være logget ind med. Hvis man kun har 2 tv er det fint med de indbyggede apps. Men hvis man har mange tv. Så skal man fortæller hvilke enheder man ønsker at logge ud fra, da alle ikke kan være på samtidig. Med en Chromecast skal man ikke logge ind andre steder end på den enhed, som starter en stream. Det kan så også være et problem hvis man har mange enheder. Men som regel har man det alligevel selvom man benytter de indbyggede apps på tv. Til slut har jeg et 5 år gammelt Sony tv, men de indbyggede apps bliver ikke længere opdateret. Så hvis jeg ikke havde en ekstern enhed, så kunne jeg kaste det på genbrug.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg tror desværre, at I med tiden kommer til at erfare, at apps i disse TV enten begynder at give vrøvl eller helt ophøre med at fungere. Det fortæller historikken os. Desværre er der alene i Danmark rigtig mange eksempler på det. Se eventuelt denne tidslinje: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1474020238
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hvis jeg kun havde ét stuealter ville jeg sikkert have en ekstern løsning.
Som det er nu er det klart nemmest med indbyggede apps - og de virker til alt det vi skal bruge. Alt virkede også på det Samsung fjernsyn fra 2012 vi udskiftede sidst. Spørgsmålet gik KUN på om nogen valg i bland selv kunne gøre at det ikke længere virkede uden at blande nyt udstyr ind i ligningen. Kommentarer, der ikke er et svar på lige præcis det spørgsmål er uinteressante.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men så kan du få svaret her: Hvis ikke der er en YouSee App til dit tv, så vil eksempelvis CMORE ikke virke.
Redigeret af Cyberguyen - 16-Januar-2020 kl. 11:26 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Niene333
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2020 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for råd. Kunne du forklare bedre, hvad mener du?
|
||
tekstforfatter GoEdit
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |