|
Streaming problemer med Netflix |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 23:37 |
Hvilkn enheder er der problemer med?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shield tv og Chromecast
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
Hvor mange problemer? Hvad? Hvad er det du spørger om?
|
|
![]() |
|
Hvor mange med problemer med billede kvaliteten på Netflix. Da jeg har erfaret at en del her i Europa inklusiv jeg, har problemer med kvaliteten.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg havde forleden med Windows appen. Røg tit helt ned på SD hvorefter det gik utrolig langsom med at opbygge til 1080p igen, men der var intet galt med min forbindelse.
Jeg har dog ikke oplevet problemer på min Shield. |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, der står Shield listed, men ikke Windows appen. Det er jo stik modsat mine oplevelser :D
Jeg har også haft lidt problemer med Windows appen i nat, men slet ikke samme omfang som sidst. |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det som jeg håber på her, er at der kommer så mange svar, så jeg vil sende det til kontant. da vi betaler for premium, men kun har noget der virker på må og få
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
AppleTV Flere gange stopper den helt, så kommer den blå ring frem og den henter og henter. RIGTIG tit ( flere gange iløbet af 45 min) der bliver billedekvaliteten simpelthen så ringe, and man tror man er tilbage i de glade 80'er
Det er KUN på Netflix jeg har problemet. Min ATV er kablet Har resat alt, fra Router til ATV og geninstalleret Netflix App. intet har hjulpet |
|
![]() |
|
Mirax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Status: Offline Point: 23 |
Jeg oplever ingen problemer. Jeg streamer fra LG TV ofte i 4k, og fra en Chromecast på et andet TV.
Kunne måske være internetudbydere der har et problem? Jeg har selv Dansk KabelTV tidligere ComX
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
HBO Nordic, Viaplay, C-More, DR, TV2 Play NFL fra US , ingen af dem har problemer hos os, så tror ikke det er internetudbyderen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |