|
Streaming problemer med Netflix |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Spænende om det er noget der så kan mærkes.
|
||||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||||||
![]() |
||||||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|||||
Køre kke med VPN og køre med statisk. Nu du siger det, så passer 2 mdr rigtig godt med, hvornår problemerne startede. Kørte super fint før, og intet er ændret i opsæt. |
||||||
![]() |
||||||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|||||
Har også oplevet det, det sidste stykke tid med Netflix på Chromecast i soveværelset og på børnenes 3 Chromecasts. I stuen via indbygget app i tv, er der ingen problemer, ej heller med 4K
Ingen andre apps fejler noget, mit wifi gør heller ikke. Har Stofa fiber. |
||||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||||||
![]() |
||||||
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
|||||
Jeg har Fibia/waoo jeg har problemer med Netflix over Chromecast men ingen problemer over ps4. Chromecasten virker fint til alle andre Apps. Mistænker Chromecast og Netflix ikke arbejder godt sammen.
|
||||||
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108" Sony OLED A1 77” Pioneer krp-600m kuro SVS prime satellite speakers 5.0 SVS PB-2000 Sub Pioneer VSX-LX 50 Canon 7D Canon 70-300 L objektiv Canon 50mm F1.4 |
||||||
![]() |
||||||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
|||||
Passer også hos os. Har kørt perfekt i flere år indtil ca 1-2 mdr siden. Nu kører kvaliteten op og ned og indimellem med fejlkode 11800 og stopper. Det er både på Apple tv4 samt Panasonic tv app. Vi har WAOO 100/100 fibernet og kablet netværk og oplever ingen problemer med andre streaming tjenester (min bio, cmore, HBO Nordic, DR, TV2 play). Pænt træls. Er faktisk grunden til at jeg ikke vil betale ekstra for et 4K abb. Redigeret af dr_schlemer - 07-Oktober-2017 kl. 10:07 |
||||||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
||||||
![]() |
||||||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
|||||
[/QUOTE]
Passer også hos os. Har kørt perfekt i flere år indtil ca 1-2 mdr siden. Nu kører kvaliteten op og ned og indimellem med fejlkode 11800 og stopper. Det er både på Apple tv4 samt Panasonic tv app. Vi har WAOO 100/100 fibernet og kablet netværk og oplever ingen problemer med andre streaming tjenester (min bio, cmore, HBO Nordic, DR, TV2 play). Pænt træls. Er faktisk grunden til at jeg ikke vil betale ekstra for et 4K abb. [/QUOTE] Ja det er det helt samme her. Fik endda nyt tv i går og håbede at det kørte bedre på app'en på tv'et men nej det er det samme bøvl. Det er godt nok ved at være træls... |
||||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||||||
![]() |
||||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8662 |
|||||
Ingen problemer her.
Har YouSee coax internet. Redigeret af lunddal - 07-Oktober-2017 kl. 13:12 |
||||||
![]() |
||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
|||||
Heller ingen problemer her på ATV 4 via yousee coax
|
||||||
![]() |
||||||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|||||
Kører fint her via Chromecast2 og Sony Android tv. Sidst nævnte er kablet.
Jeg har fiber var andels.net 200/200 Mbit og premium abonnement. |
||||||
![]() |
||||||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2016 |
|||||
Hvis andre services kører fint, kan det vel være problemer med/til den nærmeste/lokale CDN?
Desværre er det kun via Windows 10 app jeg har kendskab til at man manuelt kan skifte CDN for at se om det er der den er gal [tryk venstre shift+Ctrl+Alt+D for Info] [tryk venstre shift+Ctrl+Alt+S for override] Netflix har altid været klippestabil herfra med 1/1 Gbit til 65 kr/md ![]() Og til andre brugere. Hvis der ikke er noget galt med udbyderes netværk, så har det har næppe noget med den enkelte serie streamingenhed at gøre (ATV, ChromeCast, Smart TV mv.) at gøre, snarere denne enkelte streamingenheds forbindelse og placering i forhold til jeres trådløde Wifi - eller evt hvilken kanal og frekvens den er på, hvis jeres routere har flere forskellige frekvenser og hvilken interferens og rækkevidde der måtte være på den givne frekvens osv) ...Hvis der ikke er noget galt med udbyderens netværk, din router eller specifikt med din egen private streamingenhed, så er det 999 ud af 1000 gange(give or take) den lokale trådløse forbindelse der er problemer med og ikke noget generelt i forbindelse med en bestemt serie af stramingenheder. Redigeret af TBC1 - 08-Oktober-2017 kl. 00:21 |
||||||
![]() |
||||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|||||
Redigeret af T-Duck - 08-Oktober-2017 kl. 01:54 |
||||||
![]() |
||||||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|||||
Køre ikke wifi her, men kablet |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |