|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||||||||||||||
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
||||||||||||||||
ok, den du linker til, kan man dermed stikke det stik fra min pladespiller ind i den? @Radiomanden: Pladespilleren er fra ca. 1990. Tror du det betyder at det skulle kunne lade sig gøre at sætte den til mit Denon 1604 anlæg? der er audiokabel i pladespilleren (de alm. rød/hvid stik) undskyld at jeg er så hjernedød elendig til elektronik |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||||||||||||
Hvis, som sagt at der er en indgang til pladespiller, ellers må du anskaffe før omtalte RIIA forstærker, det skal du med stor sansynlighed gøre.
Farve Pris Bestilling Sort 349,00 DKK < =image alt="Tilføj produktet til indkøbskurven" src="http://av-connection.com/images/Div/Basket1.gif"> Redigeret af Radiomanden - 22-April-2007 kl. 16:15 |
|||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||||||||||||||||
Hej igen. Næææ, det er nok tvivlsomt du kan det, jeg kan ikke se hvilke stik der følger med omformeren. Eller finde en "adapter" der matcher dem begge, men det tror jeg bliver vanskeligt. |
|||||||||||||||||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||||||||||||||||
Hejsa. Jeg "Googlede" lige din forstærker, og det ser IKKE ud til at du har indgang til pladespiller på den. Men ellers er det rigtigt, at der anvendes de stik du omtaler. |
|||||||||||||||||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
||||||||||||||||
Ok - jeg må se om jeg kan finde en løsning. Tak for jeres hjælp - det er rart at vide lidt mere |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||||||||||||||||
Ellers sælges der i dag pladespillere med indbygget RIAA. Jeg har sågar set nogle med USB-stik, så den kan kobles direkte til PC'en, hvis man ønsker at rippe sin pladesamling... |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
||||||||||||||||
Kender nogen denne med USB http://www.harald-nyborg.dk/varenr.asp?produkt=pladespiller& amp;n=10&Where== Leif |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||||||||||||
Til at overføre til PC kan det vel gå an, men til seriøst brug glem det. |
|||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
||||||||||||||||
Det er også kun en del af mine gamle LP jeg vil overfore til PC da jeg ikke kan købe dem på CD. Leif
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
mikan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
||||||||||||||||
Nu er det svært, at se på billedet, men står der ikke DC? De juletræskæder jeg har liggende er altså AC, så pas på. Måske forsyningen fra en af de "nye" diode lyskæder... |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||||||||||||||||
Lenco er ellers et hæderkronet mærke! Eller husker jeg galt? Prisen er dog yderst mistænkelig, hvorfor man må konkludere, at det nok ikke er lydkvalitet, der er sat i højsædet. En god spille koster flere tusinde... Hmm, afspilning af vinyl har mange facetter. Hvis vi bare taler om digitalisering af analoge data i noget i retning af 128 kb/s, så kan du næsten bruge hvad som helst. Men der er faktisk en kæde fra medie til øre, og det kan godt betale sig at give den lidt opmærksomhed:
Jeg har selv været i dén situation, at bruge min Hafler forforstærker med phono->minijack->Soundblaster32!! ![]() Det eneste positive var, at jeg sikrede adgang til nogle lyde, der mindede om noget genkendeligt, men kvalitet var der slet ikke tale om. Mit forbrug af lyd har selvfølgelig ændret sig en hel del. Jeg 'lytter' ikke så meget mere - jeg konsumerer! Sådan er det sikkert for mange ^_^ Men ha' lige fokus rettet mod, om man måske samtidig kunne skaffe sig lidt lydkvalitet. Venligst Søren |
|||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |