|
strømskinne,strømkabel |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skærmet strømkabel uden at have jordforbindelse til kablet? Klaus
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du helt klart også gøre. Klaus
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu jeg klar til at opgradere det jeg har til noget andet, bedre, nu jeg har pladsen på nederste hylde
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Syntes klart du skal købe denne
Den er da hyggelig med det lille voltmeter. Klaus
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
skal ikke op i så høj en pris
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du bare skal have en af de billige uden fancy features, kan du lige så godt tage i bauhaus og købe deres premium Line, eller Brennstuhl stikdåser.
Klaus
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal jeg ikke, men skal heller ikke have noget der koster flere 1000kr så godt anlæg har jeg ikke, men alligevel kan man godt optiunere på det område
Nogen få eksempler Redigeret af gasolin - 18-April-2022 kl. 10:18 |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det du ønsker at optimere på for 1500-2000 kroner, når du køber en stikdåse med filter, på nogle af udtagene? Klaus
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Filteret skulle være mod emi og andre ting som ikke er optimalt til en forstærker
Derfor har en god power mains,power distributor,strømskinne med mere en filtered og non filteret udgang hvor den non filtered er til forstærkere da det ellers kan dræbe noget som dynamikken med filter Det jo både en strømskinne men også en der måske kan levere mere stabilt de volt hifi skal bruge (hvis muligt til prisen), sikring mod for lidt eller for meget strøm,phase indikator og så videre Det lidt mere end bare en strømskinne til min pladespiller,cdafspiller, Kasette båndoptager og forstærker men også til en anden strømskinne til printer,2 skærme og en lampe foruden det har jeg også en usb harddisk 3.5" harddisk,oplader til mobilen og en pc Bruger jeg samme strømskinne til pc og forstærker kan der godt komme lidt støj men det er løst med en anden stikkontant på væggen. Har haft en hifi strømskinne men den bruger jeg ikke mere da jeg har lidt flere ting som skal have størm end der er plads til Hvis en strømskinne kan gi bedre til prisen ved jeg ikke, av cable skriver følgende om supra's strømskinne https://www.av-cables.dk/skaermet-stikdaase/supra-md04-eu-sp-mk-3-skaermet-stikdaase-4-vejs.html Renere uforvrænget lyd Nøjagtigere gengivelse af pulser Fastere bas Bedre 3 dimensional gengivelse Bruges til Hi Fi og Studiesystemer Medicinsk udrustning Måle og laboratorieudrustning Elsanering for elallergiker Installationer hvor elektrisk/magnetisk udstråling er kritisk Om det passer kan jeg ikke udtale mig om da jeg kun har prøvet deres strømkabler Har som nævnt fået plads på nederste hylde så jeg har pladsen til en ja hvad skal man kalde det når det er næste skridt, tirn over en hifi strømskinne. Power distributor,power mains,power conditioner ? Der sikre optimal strøm og sikre mod for meget eller for lidt strøm og electric magnetic interferance Skal ikke op i noget AUDIOQUEST NIAGARA ca 24500kr https://www.hifiklubben.dk/audioquest-niagara-5000-stroemfilter/aqniagara3000eu/ men lige som man optimere ens bil med bedre luftfilter,olie,tændrør og hvad man nu ellers kan få så vil jeg gerne optimere strømmen lidt, men ikke noget til flere 1000kr da der er ingen garanti for noget til flere 1000kr er bedre til mit anlæg end noget til 1000-1500kr Redigeret af gasolin - 18-April-2022 kl. 18:05 |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Utroligt hvad der kan sælges til HI-FI fanatiker.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |