|
strømskinne,strømkabel |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||||||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Nedladende og bedrevidende. Det samme kan siges om ignoranter hvor lyden er god nok/ lyder godt
|
|||||||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Der bliver vist solgt snakeoil inden for alle produktgrupper!
|
|||||||
Jespus
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Måske kabler fra Nordost eller Audioquest der koster det samme som en ny bil i familliestørrelsen. Producenten griner hele vejen ned i banken tænker jeg.
|
|||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Du vi købe et filter der fjerner EMI. Altså luftbårne elektriske (magnetiske) forstyrrelser, som ikke er optimale til en forstærker. Dernæst skriver du at forstærkeren ikke er bag filteret. Så hjælper filteret jo intet! Hvad hindrer at der indstråles EMI fra filteret og over til forstærkeren?
Sikring mod for lidt strøm, hvordan virker det? Sikring mod for meget strøm, altså hvor meget strøm dine enheder trækker, eller? Fase indikator - hvad skal du bruge den til?
Efter den, kunne du bare sætte en almindelig stikdåse.
Ja, flot lyder det.....
Gjorde de nogen forskel?
Næste trin ud over en god strømskinne (hvilket også inkluderer dem fra Bauhaus), når det kommer til forsyningssiden, er en ting, hvor du kan stille på spænding og frekvens. Men den får du ikke i en ordentlig kvalitet for under 10.000.
Den er ganske fin, forstsæt du bare med den og brug dine penge på akustikken i dit lytterum i stedet. Det vil du få meget mere ud af! Klaus
Redigeret af KlausDM - 18-April-2022 kl. 23:42 |
|||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Elallergi? Den skulle jeg lige google, har aldrig hørt om det før. Det er overfølsomhed over for elektromagnetisme. Så kan man da ikke opholde sig i nærheden af nogen form for elektroniske apparater, og det kan en strømskinne vel ikke ændre på?
|
|||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Har ikke købet noget endnu, men kunne godt tænke mig en strømskinne i dobbelt bredde med overspændings sikring, men jeg kan altså ikke finde så mange, vewd ikke ikke hvad jeg skal skrive for at få et stort udvalg at vælge imellem, hvis det er en del
Jeg vil have den på nederste hylde hvor det skal være en i dobbelt bredde med f.eks 2x3 eller 2x4 stik, istedet for dobbelt længde Noget alla den her men vil geren udngå en stikontakt der lyser som der er på den her og så skal der være overspændings sikring, gerne en så kaldt "hifi" strømskinne |
|||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Hvorfor vil du have overspændingssikring?
En “HiFi strømskinne” er bare reklamegas. Klaus
|
|||||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Fordi det er på den jeg har (skader heller ikke at have en beskyttelse der slår fra før der sker skade på udstyret) men gider ikke have en med lys i power knappen,hvis der er en.
Kunne egentlig bare af en eller anden grund, tænke mig en med dobbelt bredde og f.eks 2x4 stik, som jeg vil stille den nederst på min hylde i det møbel jeg har til mine hifi komponenter. Lige netop sådan en er lidt en udfording for mig at finde for 2 strømskinne med plads til 4 enheder kræver 2 stik på væggen eller jeg tilslutter den ene til den anden strømskinne, den jeg har er LANG
Redigeret af gasolin - 05-Maj-2022 kl. 18:26 |
|||||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Kunne du ikke bygge 2x LK Fuga stikdåser sammen i en plastboks til formålet?
eller 2x LK Opus ved siden af hinanden? I begge tilfælde er der valgfri kabel Bond |
|||||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Går efter ben færdig løsning
|
|||||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |