|
Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | ||
BrianS
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2013 Sted: Børkop, Danmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
HBO Nordic melder at de er i gang med at udvide kataloget, så du skal forvente at der snart kommer et større udvalg en der er pt.
|
||
BrianS
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2013 Sted: Børkop, Danmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
HBO Nordic melder at de er i gang med at udvide kataloget, så du skal forvente at der snart kommer et større udvalg end der er pt. Redigeret af BrianS - 27-Oktober-2021 kl. 12:28 |
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder godt, men havde jeg været HBO havde jeg nok sørget for at få lidt flere ting på plads inden relanceringen ...
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
BrianS
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig, jeg tror bare de har prioriteret at få det i luften så hurtigt som muligt. Men jeg vil sige at jeg er positiv overrasket i forhold til at der nu er profiler på. Og så er billedkvaliteten væsentlig bedre end tidligere. Så jeg synes det lover godt, selv om der er lidt børnesygdomme og manglende titler indtil videre.
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et kæmpe kvalitetsløft både på video/audio delen, så det bliver thumbs up. Der mangler kun en ting, mulighed for nedrykning af subs, de står jo næsten midt på skærmen. Teksten kan vises i flere størrelser, og forskellige gennemsigtigheder osv, men hvorfor skal den placeres så højt oppe i billedet.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har den nyeste Nvidia tv ( store model), her virker 4K og Atmos fint.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
BrianS
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en fejl at underteksterne hopper rundt. HBO er opmærksomme på det og vil rette fejlen så snart det er muligt.
|
||
JeTex
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må vi se frem til, krævede lidt tilvænning, at subs stod så højt oppe i billedet.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen som ved om man kan/har prøvet at tilgå det amerikanske katalog med VPN og en dansk HBO Max konto?
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan man ikke.
|
||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne godt i forgårs. Så det må være noget nyt.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne ikke i aftes på Apple TV.
|
||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |