|
Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, det virkede fint direkte på min bærbare med Nordvpn. |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12325 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du prøvet igen? Det virkede ikke i browser da jeg prøvede tidligere i dag.
|
|||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan HBO max vise 24p materiale?
Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix.
|
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Alle nyere Warner releases er i 23,976, jeg ved dog ikke med ældre film, descære konvaterer de alle Tv shows til 25.000 af hvilken grund ved sikker kun dem selv
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke været ude for, at teksterne lå ret højt oppe. Er ikke anderledes end andre steder.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super! Tak!
|
|||
KeWa
Guld medlem Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når jeg forsøger at tegne et HBO MAX-abonnement, kan jeg kun vælge mellem nedenstående to muligheder. Jeg har også forsøgt at oprette en konto med min søns emailadresse, men kun samme to muligheder. Altså ingen tilbud om “50% resten af livet”.
Er der andre, der oplever dette???
Redigeret af KeWa - 30-Oktober-2021 kl. 18:07 |
|||
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej KeWa
Prøv følgende link, hvor det står tydeligt. Jeg googlede HBO Max, og der var det det første link. Det tilbud vil jeg selv benytte mig af i den kommende uge. Mvh. Jørgensen
|
|||
KeWa
Guld medlem Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Jørgensen.
Tak. Det er dette link, jeg har fulgt - to gange. I maj fuckede Stofa op, da jeg tegnede et abonnement. De gav mig HBO, men fjernede det igen straks, før jeg overhovedet fik der brugt. Jeg tænker, at dette måske kan forklare problemet med min email, men det forklarer ingenlunde problemet med min søns email, som aldrig er brugt til noget udover fortnite. |
|||
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, så ved jeg ikke lige, men måske kan det hjælpe at slette browserhistorikken og begynde forfra. Edit: herunder cookies.
Mvh. Jørgensen
Redigeret af Jørgensen - 30-Oktober-2021 kl. 19:10 |
|||
KeWa
Funktioner
Tak(0)
|
||
Alle gode gange tre Prøvede endnu engang at tegne et abonnement. Denne gang på min iPad, hvor jeg de to første gange brugte min pc. Og nu virker det.
|
|||
Jørgensen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dejligt. Så er der styr på det. God fornøjelse.
Mvh. Jørgensen
|
|||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |