|
Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke dén funktionalitet jeg ønsker. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det jo så ikke os alle de gider betale overpris bare fordi der er afbildet en ævle på tingene
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bliver spændende at se i aften, når alle vil se Dune stort set samtidigt. Kan huske, når der lige var kommet ny GoT-sæson på Nordic
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad betyder "ud af appen" så? |
||
Ettrupsk
Ny bruger Oprettet: 03-September-2009 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplevede ikke nogen problemer med streaming af Dune i går aftes (19-22).
|
||
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det
|
||
transporter
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2021 Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Desværre ikke, men jeg oplever, at lyden på Google TV virker forsinket. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på det, men lyden virker bare forsinket i nogle scener under forskellige film og serier.
|
||
BeoBrians
Bruger Oprettet: 07-Marts-2019 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan får du den måling frem på et Apple-TV?
|
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1659 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Leverer HBO 4k uden merpris, hvis man havde et 4k TV? På netflix koster det ekstra.
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep, ingen merpris (indtil videre ...)
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1659 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt. Går og lurer på om projektoren skal på pension og erstattes af et 85" TV og jeg overvejer at sætte netflix på pause alligevel.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er Netflix jo den eneste tjeneste der tager mere for 4K, så der er ingen grund til at frygte tillæg for 4K hos HBO Max. |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |