recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ligesom det er et mindre irritationsmoment, at man skal trykke enddog mange gange på "Return" for at komme ud af app'en.

Øh, tryk på skrivebordsknappen?!

Det er ikke dén funktionalitet jeg ønsker.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Det skriger sq mod himlen at sådan noget ikke er på plads inden lanceringen og at man sågar skal vente måneder på at de nosser sig sammen til at komme med en løsning

Man kunne også bare få sig en ordentlig streaming-dims, i stedet for alt muligt andet bavl

Nu er det jo så ikke os alle de gider betale overpris bare fordi der er afbildet en ævle på tingene Tongue
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 13:38
Bliver spændende at se i aften, når alle vil se Dune stort set samtidigt. Kan huske, når der lige var kommet ny GoT-sæson på Nordic Dead
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Det er ikke dén funktionalitet jeg ønsker.

Hvad betyder "ud af appen" så?
Til top
Ettrupsk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-September-2009
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ettrupsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Bliver spændende at se i aften, når alle vil se Dune stort set samtidigt. Kan huske, når der lige var kommet ny GoT-sæson på Nordic Dead
Jeg oplevede ikke nogen problemer med streaming af Dune i går aftes (19-22).
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 18:45
jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det
Til top
transporter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Januar-2021
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér transporter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af 007 007 skrev:

jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det

Desværre ikke, men jeg oplever, at lyden på Google TV virker forsinket. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på det, men lyden virker bare forsinket i nogle scener under forskellige film og serier. 
Til top
BeoBrians Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2019
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrians Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2021 kl. 19:27
hvordan får du den måling frem på et Apple-TV?
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1659
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 09:09
Leverer HBO 4k uden merpris, hvis man havde et 4k TV? På netflix koster det ekstra.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 09:12
Jep, ingen merpris (indtil videre ...)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1659
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 09:18
Fedt. Går og lurer på om projektoren skal på pension og erstattes af et 85" TV og jeg overvejer at sætte netflix på pause alligevel.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jep, ingen merpris (indtil videre ...)

Nu er Netflix jo den eneste tjeneste der tager mere for 4K, så der er ingen grund til at frygte tillæg for 4K hos HBO Max.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu