|
SUB valg?B&W ASw610xp kontra Triangle Thetis 320? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du har nok ret, men brug den som hjørnebord eller stander til en stuebirk
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Jeg har for ikke så lang tid siden sat 2 stk Triangle Thetis 320 op hos en nabo.
Det er nogle rigtig fine subwoofere, og i det 18kvm rum jeg satte dem op i, der gør de det rigtig godt. Men i et rum på den størrelse som du skal spille op, der bliver de for små.! du skal op i minimum 12" enheder. |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Hvordan kan du se hans økonomisk begrænsning? Jeg kan fornemme det med størrelsen når han skriver i click møbel. Men han efterspørger jo god lyd. En enkel 12" sub kan ikke spille 45kvm op med højt til loftet. 2 JL Audio E112 kan købes til under 30k hvis man er lidt skarp, enig det er mange penge og det kan også godt være at du har et i, at det er over hans budget. Men 45kvm. med højt til loftet og nogle små kasser kræver noget effekt. |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
|
Hejsa Det er prismæssigt lige over mit niveau. Min leje ligger ved max 10.000 kr. Pladsmæssigt må de desværre heller ikke blive vild store ligesom jeg bor i en lejlighed med en nabo jeg skal tage hensyn til. Det er bare så mega svært at finde noget godt da udbudet er kæmpe stort 😳 |
||
![]() |
||
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
|
Håbede lige den kunne magte det da hi-fifreaks sagde den ville være rigtig god 😩 Men det er selvfølgelig også svært at sige folk da meget afhænger af rummets udformning osv |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Er det kun 1 subwoofer du vil have, eller 2.?
|
||
![]() |
||
|
.
Redigeret af Jarly - 11-December-2016 kl. 18:32 |
||
![]() |
||
|
En enkelt. Vi har slet ikke en i dag. Skal stå i et hjørne med væg på 2 sider og foran os som sidder i sofaen |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Lyder til at være en mega lejlighed med en stue på den størrelse, fedt. Men med det alene vil jo sætte sine begrænsninger for niveauet så husfreden ikke bliver ødelagt
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
|
Prøv at tage et kig på den her. Earthquake minime p12 Ikke meget større end Triangle 320'eren, men med 2x12" enheder. |
||
![]() |
||
|
OK og den er god...?
|
||
![]() |
||
|
Ja den spiller rigtig fornuftigt, og kan levere et fint lydtryk på trods af det lille kabinet.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |