recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer til Google Home
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer til Google Home

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4063
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer til Google Home
    Sendt: 18-April-2021 kl. 11:19
Jeg har pt. en masse mindre Google Assistant højttalere rundt omkring i stuen som er grupperet i Google Home og derfor spiller samlet. 

Vil gerne have mere bas ved at tilføje en sub uden at ændre på de eksisterende højttalere, da de passer fint ind i stuen rent visuelt. 

Jeg har tænkt på følgende løsning: Købe en aktiv sub med auto-sense input og smide en Google ChromeCast Audio i indgangen. Chromecast kan så grupperes med de øvrige højttalere og hver gang man sætter musik på, vil subben spille med.

Har I prøvet noget lignende? Det er lidt en Hack løsning, men kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle virke. 

Andre lignende løsninger jeg burde overveje?

Mit mål er ikke 100% korrekt hifi i stuen, så forslag om bare at bruge gulvhøjttalere fordi det er bedre, kan ikke bruges.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2021 kl. 11:42
Det kunne nok fungere. Men jeg ville hellere købe nogle større højtalere nmed Chromecast indbygget i.
Stuen: Grundig oled, Denon x1400h dali front og surround, zensor 1 center zensor vocal, top midt alteco. Sub gammel Jamo men kører udemærket Shield tv 19 pro i stuen. Shield 2015 på 1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu