recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik

Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 22:05
Virker fint her med fiber fra Verdo på ps3. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 22:38
Virker her, på TDC Bizbase (10/1 mbit/s). Har lagt mærke til bedre/skarpere billedkvalitet på de tegnefilm som min søn så i de sidste par dage (via ATV3).

Redigeret af zeryus - 09-Januar-2013 kl. 22:39
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 23:13
Jeg har en PS3, og jeg kan kun få "Medium HD" vist frem på de gode dage. Ellers ligger den ofte på "High SD".

Før i tiden havde jeg INGEN problemer med at få vist "High HD" eller "X-high HD" på min skærm. Jeg har en 12/1 fra Fullrate, så hvad fa'en sker der lige?

Andre der har disse problemer?
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 23:44
hvordan kan i se hvad kvalitet i ligger på (ATV)
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 05:50
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg vil bare have det til Yousee.Confused

Den siger at min Yousee forbindelse er supporteret Big smile

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 08:20
Hvordan kan man se hvilken kvalitet man modtager Netflix i ? Jeg modtager det direkte på mit Sony HX855 TV med en 15Mb/s forbindelse  (fungerer super-godt).
I starten af filmen er det noget grynet (ikke HD) men efter nogle sekunder bliver billedekvaliteten mærkbart bedre, men jeg kan ikke se nogen steder hvilken HD-kvalitet jeg modtager det i  - er det kun på visse modtagere (streamer-bokse) man kan se dette ?

Oplever iøvrigt at der en del film/serier ikke er med 5.1 lyd selvom det står angivet i deres oversigtsbeskrivelse på Netflix.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Lidt komisk oversættelse på Netflix' side: "Netflix Super HD er tilgængeligt på PS3, WiiU, Windows 8, Roku, nyere Apple-fjernsyn og udvalgte smart-tv'er og Blu-ray-afspillere."

Hmm, "nyere Apple-fjernsyn"?? Så må det jo betyde at "ældre Apple-fjernsyn" ikke understøtter det Cool

PS: Ja, jeg ved godt de hentyder til ATV3...
Er det en Google oversættelse du har fundet?
For det står da klart på dansk:

Mvh JørgenT

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Er det en Google oversættelse du har fundet?
Nej - eller rettere: Det er ikke MIG der har brugt en Google oversættelse Wink

Og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der har studset over det: 

Det står stadig på https://signup.netflix.com/superhd (Med gråt imellem skærmen og informationen omkring hvorvidt ens internet udbyder det)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 10:36
Det kunne godt se ud som om nogle Yousee kunder har SUPER HD allerede og andre ikke har det, når man tester det her    https://signup.netflix.com/superhd
Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KOS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 11:14
Har Yousee 20/2 og Netflix siger.

Din internetudbyder har ikke Super HD endnu.

Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af KOS. KOS. skrev:

Det samme hos mig, men alligevel er der flere Youseekunder, der har fået den, en af dem her til morgen

Redigeret af mich61 - 10-Januar-2013 kl. 11:37
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af KOS. KOS. skrev:

Same melding på min Yousee 100/10.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 15>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu