|
SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virker fint her med fiber fra Verdo på ps3.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Virker her, på TDC Bizbase (10/1 mbit/s). Har lagt mærke til bedre/skarpere billedkvalitet på de tegnefilm som min søn så i de sidste par dage (via ATV3).
Redigeret af zeryus - 09-Januar-2013 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg har en PS3, og jeg kan kun få "Medium HD" vist frem på de gode dage. Ellers ligger den ofte på "High SD".
Før i tiden havde jeg INGEN problemer med at få vist "High HD" eller "X-high HD" på min skærm. Jeg har en 12/1 fra Fullrate, så hvad fa'en sker der lige? Andre der har disse problemer?
|
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
hvordan kan i se hvad kvalitet i ligger på (ATV)
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
Den siger at min Yousee forbindelse er supporteret
![]() |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Hvordan kan man se hvilken kvalitet man modtager Netflix i ? Jeg modtager det direkte på mit Sony HX855 TV med en 15Mb/s forbindelse (fungerer super-godt).
I starten af filmen er det noget grynet (ikke HD) men efter nogle sekunder bliver billedekvaliteten mærkbart bedre, men jeg kan ikke se nogen steder hvilken HD-kvalitet jeg modtager det i - er det kun på visse modtagere (streamer-bokse) man kan se dette ?
Oplever iøvrigt at der en del film/serier ikke er med 5.1 lyd selvom det står angivet i deres oversigtsbeskrivelse på Netflix.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
For det står da klart på dansk:
http://support.netflix.com/da/node/8735#gsc.tab=0 Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Nej - eller rettere: Det er ikke MIG der har brugt en Google oversættelse
![]() Og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der har studset over det: Det står stadig på https://signup.netflix.com/superhd (Med gråt imellem skærmen og informationen omkring hvorvidt ens internet udbyder det) |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Det kunne godt se ud som om nogle Yousee kunder har SUPER HD allerede og andre ikke har det, når man tester det her https://signup.netflix.com/superhd
|
|
![]() |
|
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Har Yousee 20/2 og Netflix siger.
Din internetudbyder har ikke Super HD endnu. |
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Det samme hos mig, men alligevel er der flere Youseekunder, der har fået den, en af dem her til morgen
Redigeret af mich61 - 10-Januar-2013 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |