|
SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stofa skulle da ifølge Netflix være den bedste udbyder, så er det da underligt at de ikke kan køre med deres Super HD..?
|
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
+1
|
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Det har ikke noget at gøre med om Stofa "kan". Det handler om at Netflix skal have noget hardware til at stå hos Stofa, og det har Stofa åbentbart ikke være interesseret i endnu. Men skriv til dem - evt. på deres Facebook side, eller Like nogen af dem der har gjort det...
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Hvis jeg bruger min iPad til at besøge den der SuperHD-side, så får jeg at vide, at min udbyder (Stofa) er klar til SuperHD. Bruger jeg min computer får jeg et nej.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Til jer med Yousee, bruger i unblock-us?
Hvis i gør så prøv at ændre region til Danmark. Hos mig viser den at super hd ikke er tilgængeligt ved yousee hvis min region står til US, men det virker hvis den står til Danmark. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jeg har ikke unblock. Og det virker heller ikke, hvis jeg prøver på min iPad, som det gør ved Naiera, som dog er på stofa.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
sune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Yousee 100/10, desværre heller ikke noget superhd her (bruger ikke unblock)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
waoo (energimidt) heller ikke superhd
|
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Her er 2 af Yousee´s svar på facebook, de mener det er noget Netflix har opfundet, men mærkeligt at nogen yousee brugere og hele TDC koncernen har indgået aftale med Netflix:
Hej alle Hej |
|
![]() |
|
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
ComX og nej til super HD herfra (100/100)
det negative svar kommer både på pc og Ipad. |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1752 |
Jeg er endnu en YouSee kunde der ikke kan. Jeg har 20mbit, ligesom så mange andre herinde. Men da en med 100mbit melder sig på banen, og ikke kan, kan det da ikke være fordi man har for lille en linje. Underligt.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Den forbindelse har jeg også. Men kan være at Fullrate ikke har det på deres ADSL forbindelser. Vores er jo en VDSL forbindelse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |