recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik

 Besvar Besvar Side  <12345 15>
Forfatter
Besked
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 11:37
Stofa skulle da ifølge Netflix være den bedste udbyder, så er det da underligt at de ikke kan køre med deres Super HD..?
Til top
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

hvordan kan i se hvad kvalitet i ligger på (ATV)

+1
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Master_Geek Master_Geek skrev:

Stofa skulle da ifølge Netflix være den bedste udbyder, så er det da underligt at de ikke kan køre med deres Super HD..?
Det har ikke noget at gøre med om Stofa "kan". Det handler om at Netflix skal have noget hardware til at stå hos Stofa, og det har Stofa åbentbart ikke være interesseret i endnu.

Men skriv til dem - evt. på deres Facebook side, eller Like nogen af dem der har gjort det...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:15
Hvis jeg bruger min iPad til at besøge den der SuperHD-side, så får jeg at vide, at min udbyder (Stofa) er klar til SuperHD. Bruger jeg min computer får jeg et nej.
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:24
Til jer med Yousee, bruger i unblock-us?

Hvis i gør så prøv at ændre region til Danmark.

Hos mig viser den at super hd ikke er tilgængeligt ved yousee hvis min region står til US, men det virker hvis den står til Danmark.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Til jer med Yousee, bruger i unblock-us?

Hvis i gør så prøv at ændre region til Danmark.

Hos mig viser den at super hd ikke er tilgængeligt ved yousee hvis min region står til US, men det virker hvis den står til Danmark.
Jeg har ikke unblock. Og det virker heller ikke, hvis jeg prøver på min iPad, som det gør ved Naiera, som dog er på stofa.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sune Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:00
Yousee 100/10, desværre heller ikke noget superhd her (bruger ikke unblock)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:05
waoo (energimidt) heller ikke superhd
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:16
Her er 2 af Yousee´s svar på facebook, de mener det er noget Netflix har opfundet, men mærkeligt at nogen yousee brugere og hele TDC koncernen har indgået aftale med Netflix:
 
 
 

Hej alle

Vi er pt. ved at undersøgen sagen nærmere - der er dog umiddelbart ikke noget der indikerer, at Super HD er anderledes end full HD, som vi understøtter.

Den test der kører på Netflix, ser ud til blot at lave en test af den pågældende kundes hastighed for at se om denne kan fungere med Super HD/Full HD.

Vi vender tilbage med et mere fyldestgørende svar.

 

Hej

Det lader til, at Super HD er et begreb som Netflix har "opfundet" for deres ny streamingkvalitet. Der er derfor ikke tale om en service som vi, YouSee, kan levere.

Det kan dog være at din internetforbindelse ikke lever op til de krav som tjenesten stiller, og at du af den årsag får at vide, at din forbindelse ikke understøtter Super HD. Du kan evt. prøve at tage en almindelig hastighedstest på yousee.dk/hastighedstest.

Til top
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:18
ComX og nej til super HD herfra (100/100)
det negative svar kommer både på pc og Ipad.
 
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:20
Jeg er endnu en YouSee kunde der ikke kan. Jeg har 20mbit, ligesom så mange andre herinde. Men da en med 100mbit melder sig på banen, og ikke kan, kan det da ikke være fordi man har for lille en linje. Underligt.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

Har også fullrate (50/10) - og det er supporteret her.


Den forbindelse har jeg også. Men kan være at Fullrate ikke har det på deres ADSL forbindelser. Vores er jo en VDSL forbindelse.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu