|
SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv lige at slå opskalering fra på PS3 med DVDen og sammenlign igen.
|
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Netflix forvirrer forbrugerne med selvopfunden HD-standard
Lidt om SUPER HD her http://www.forbrugerelektronik.dk/nyheder/nyheder/article/netflix-forvirrer-forbrugerne-med-selvopfunden-hd-standard/ Redigeret af mich61 - 22-Februar-2013 kl. 19:18 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jeg får ikke noget ud af dit link. ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
http://www.forbrugerelektronik.dk/ |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Jeg kan ikke gøre for at Recordere.dk ikke kan lave et link automatisk, men lige nu fungerer den manuelle funktion ikke, klip og klistre :-)
|
|
![]() |
|
Ja, det kender jeg alt til. ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Hvad mener du? Prøv her.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Jeg ved godt der stadig er et langt stykke vej op til blu-ray kvalitet. Men har nu ikke oplevet kvaliteten er blevet dårligere mens vi har siddet og brugt netflix, eller også har jeg hvert fald ikke lagt mærke til det.
Har i andre det?
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Jeg har oplevet skift i kvaliteten undervejs. Men det har jo udelukkende med forbindelsen at gøre. Da jeg kører trådløs forbindelse, så er min afspiller naturligvis også følsom for "støj" fra andre netværk, og en sjælden gang imellem kan det betyde, at kvaliteten går ned og op igen undervejs i en film.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |