|
Surround receiver-valg |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Willads - Ja, men så er vi igen klasser under den Yamaha. Og hvis du har givet 2500 for 921'eren for et år siden, så er du decideret blevet snydt. 2500kr var prisen Elmutanten tog for den, når de havde slagtilbud, lige efter den kom på markedet. I 2011!
Berdel - Nu er forskellen på Denon X1100 og Yamaha 830 langt mere, end de 20W. Og selv hvis det kun var de 20W, så ville de 200kr stadig være en virkelig god investering. Kunne du seriøst finde på at vælge den Denon fremfor den Yamaha? Vi snakker 200kr i forskel, og så får du en forstærker fra Yamahas topserie kontra en af Denons "næsten-bundmodeller" Det er jo hjernedødt. Og det er rigtigt, at HIFI-klubben giver 3 års garanti til medlemmer, men Yamaha giver 3 års fabriksgaranti på egen hånd. Så her er du lige så godt stillet.
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Der er kun 3 års garanti på advantage serien hos yamaha
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, helljohn, men det ER en Avantage, jeg linker til ;)
Redigeret af Nagash - 29-Oktober-2014 kl. 09:03 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
RX-A(vantage)830.......duuuuh! ![]() Desuden NRMadsen, så kostede Denon AVR-2113 kr. 4.500,- fra ny, hvor Yamaha'en kostede over 7.000,-! Der ér forskel, og kun DU kan afgøre, hvad der er den bedste løsning for dine penge. Men det bedste tilbud er fortsat Yamaha'en! Men inden du får besluttet dig, så er de nok slut-solgt. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Heldigvis siger Komplett 20+ på lager :)
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
NPIversen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2011 Status: Offline Point: 43 |
Jeg kan tage fejl, men jeg mener ikke AVR-2113 har Spotify Connect - det efterspurgte du tidligere i tråden. Jeg mener både Airplay og Spotify er indbygget i den serie, men om det er en god implementering skal jeg ikke gøre mig klog på. |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Køb nu den Yamaha!! ;-)
Men lad mig lige sige at fordi man "engang" har hørt et givent produkt, så udvikles alle produkter konstant, også lydmæssigt. Denon har feks fået mere punch og krop i lyden end for 2-3 år siden.. AVR-33/2312 er temmelig tyndbenet men den nye X-3100 har langt mere punch og power. Og det gælder sikkert også de andre fabrikanter fra årgang og model.. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
denon 2113 har spotify connect. Jeg har den selv;-)..
Som det også nævnes så har denon været lidt omskiftelig i deres lyd, men jeg vil da påstå at 2113 er punchy. Hvis man er til reviews understøtter denne: http://www.whathifi.com/denon/avr-2113/review |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
At Denon har fået mere punch og krop, skyldes nok ikke udvikling, men derimod at Denon og Marantz er blevet ens, under "skallen". ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Der er i hvert fald ingen tvivl om, at den Yamaha er aller mest bang for the buck. Den Denon 2312 er da okay og bestemt bedre end de andre anbefalinger du har fået. Men når prisforskellen kun er 1000kr, så ville jeg stadig gå efter Yamaha'en. Den er i en liga for sig selv, i forhold til alle de andre nævnte. Og der er jo en grund til, at så mange i tråden siger, at det lige netop bør være den.
|
|
![]() |
|
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
Jeg mener ellers ikke at Denon 2113 har Spotify Connect... Men den skulle have Spotify integration, bare ikke Spotify Connect :) Nu har jeg ikke lyttet til den Yamaha, men alt andet lige ville jeg absolut også gå efter bedste model! Som andre nævner så kan det godt være at den ikke har alle de nyeste features, til gengæld er forstærker-delen bedre - og det må også tælle for noget :)
|
|
I haven't cried like that since Titanic!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |