recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svenske TV6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSvenske TV6

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nicklas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Svenske TV6
    Sendt: 20-Maj-2009 kl. 20:02
Hej,

Jeg bor i Ballerup (i hovedstadsområdet) og jeg ville gerne se Sverige-Danmark kampen den 6. juni på TV6. Vores tagantenne er sat til mine forældres grå modtagerboks fra Canal Digital (ikke HD) og der er en del svenske kananler, men jeg kan ikke umiddelbart se TV6. Ved i hvad det kan skyldes? Og kan jeg eventuelt finde TV6 med en stueantenne?
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juli-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2009 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af nicklas nicklas skrev:

Hej,Jeg bor i Ballerup (i hovedstadsområdet) og jeg ville gerne se Sverige-Danmark kampen den 6. juni på TV6. Vores tagantenne er sat til mine forældres grå modtagerboks fra Canal Digital (ikke HD) og der er en del svenske kananler, men jeg kan ikke umiddelbart se TV6. Ved i hvad det kan skyldes? Og kan jeg eventuelt finde TV6 med en stueantenne?

Ballerup burde uden problemer kunne tage TV6, den ligger på samme mux som TV4, så det er måske noget med at lave en kanalsøgning - men er Tv4 tilstede, burde der ikke være noget problem..
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top
nicklas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2009
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2009 kl. 21:14
Fantastisk! Lavede en ny søgning og fandt den! Tusind tak for hjælpen.  Ved du om jeg ville kunne finde den på mit eget værelse med en stueantenne  (i god kvalitet) eller ville det være bedst bare at bruge et forlænger kabel til antennekablet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu