recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - svindelfirma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

svindelfirma

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
jala Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2013
Sted: Thyholm
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg synes du burde uddybe din oplevelse, når du nu udråber det firma som svindelfirma.

Hvad vil du vide ?

Jeg bestilte en sagemcom RTI90-500 og fik en RTI90-320.

Vi aftalte jeg kunne få en kompensation og efter en periode men en masse undskyldninger er han nu blevet tavs.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af jala jala skrev:

...og den er betalt via paypal.

..er der ikke 40 dage til at oprette en indsigelse hos Paypal? Eller gælder det kun Ebay køb?

Redigeret af Totoronto - 09-August-2013 kl. 13:34
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af jala jala skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg synes du burde uddybe din oplevelse, når du nu udråber det firma som svindelfirma.

Hvad vil du vide ?

Jeg bestilte en sagemcom RTI90-500 og fik en RTI90-320.

Vi aftalte jeg kunne få en kompensation og efter en periode men en masse undskyldninger er han nu blevet tavs.

Det giver så lidt mere kød på sagen.
Jeg kan da godt forstå din frustration over det, men stadigvæk et lidt tyndt grundlag at hænge et firma ud som svindelfirma.

Hvor lang er perioden med undskyldninger du taler om, hvor mange undskyldninger, hvorlænge har han været tavs osv osv?

Til top
jala Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 14:30
totoronto - de 45 dage der er hos paypal er desværre udløbet

Hans j - tjaa der har været ferie undskyldninger, sygehus undskyldninger, så var det ikke ham men hans revisor der skulle overføre pengene osv.

Hvis det ikke er svindel hvad er det så ?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 14:34
Jeg ville forsøge at hive fat i Paypal - det kunne tyde på at vedkommende bevidst arbejder på at komme ud over deres frist og misbruge systemet - vedlæg gerne din dokumentation til dem.
Til top
jala Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Jeg ville forsøge at hive fat i Paypal - det kunne tyde på at vedkommende bevidst arbejder på at komme ud over deres frist og misbruge systemet - vedlæg gerne din dokumentation til dem.

ebay kunne ikke hjælpe, heller ikke forbrugerombudsmanden
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 15:49
Hold da kæft en ussel skodside...

Først og fremmest skal du give den hele armen på trustpilot.dk...

Og jeg ville sgu overveje at besøge ham... Simpelthen tage din tuner med ned til ham, og forlange pengene tilbage eller at han bytter den til den rigtige model.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 16:01
IPad blokerer for radiomanden.nu. Hmnn :-(
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 16:45
Er det iPad der blokerer for siden, eller er hjemmesiden bare lukket?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 16:50
Jeg kan godt komme ind på siden via iPad.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Er det iPad der blokerer for siden, eller er hjemmesiden bare lukket?

Klaus

Der står:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/2.2.16 (Debian) Server at radiomanden.nu Port 80
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 17:10
Prøv at sætte www foran....
.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu