|
svindelfirma |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
jala
Ny bruger Oprettet: 15-Maj-2013 Sted: Thyholm Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad vil du vide ? Jeg bestilte en sagemcom RTI90-500 og fik en RTI90-320. Vi aftalte jeg kunne få en kompensation og efter en periode men en masse undskyldninger er han nu blevet tavs.
|
||
Totoronto
Super bruger Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
..er der ikke 40 dage til at oprette en indsigelse hos Paypal? Eller gælder det kun Ebay køb? Redigeret af Totoronto - 09-August-2013 kl. 13:34 |
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det giver så lidt mere kød på sagen. Jeg kan da godt forstå din frustration over det, men stadigvæk et lidt tyndt grundlag at hænge et firma ud som svindelfirma. Hvor lang er perioden med undskyldninger du taler om, hvor mange undskyldninger, hvorlænge har han været tavs osv osv? |
||
jala
Funktioner
Tak(0)
|
|
totoronto - de 45 dage der er hos paypal er desværre udløbet
Hans j - tjaa der har været ferie undskyldninger, sygehus undskyldninger, så var det ikke ham men hans revisor der skulle overføre pengene osv. Hvis det ikke er svindel hvad er det så ?
|
||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville forsøge at hive fat i Paypal - det kunne tyde på at vedkommende bevidst arbejder på at komme ud over deres frist og misbruge systemet - vedlæg gerne din dokumentation til dem.
|
||
jala
Funktioner
Tak(0)
|
|
ebay kunne ikke hjælpe, heller ikke forbrugerombudsmanden
|
||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold da kæft en ussel skodside...
Først og fremmest skal du give den hele armen på trustpilot.dk... Og jeg ville sgu overveje at besøge ham... Simpelthen tage din tuner med ned til ham, og forlange pengene tilbage eller at han bytter den til den rigtige model. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
IPad blokerer for radiomanden.nu. Hmnn :-(
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det iPad der blokerer for siden, eller er hjemmesiden bare lukket?
Klaus |
||
sodaha
Super bruger Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan godt komme ind på siden via iPad.
|
||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står: Forbidden You don't have permission to access / on this server. Apache/2.2.16 (Debian) Server at radiomanden.nu Port 80 |
||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at sætte www foran....
|
||
.
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |