|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() Sendt: 02-December-2005 kl. 13:08 |
Nu har jeg søgt en del rundt på nettet for at finde en god pris på nogle LCD-skærme i Tyskland, men synes det er svært at gennemskue om de vil sende til DK! Er der nogen herinde som har nogle butikker man godt kan handle med, og nogen som man skal holde sig fra!
Ps kan jeg sige jeg er på udkig efter et Samsung LE-26R51B, jeg vil gi 7000 kr med fragt og diverse ting... eller er der et billigere, og måske bedre tv i tilfælgigvis har set på en tysk side? |
|
![]() |
|
tvnørden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg plejer at udvælge 3-4 butikker. Derefter sender jeg dem alle en e-mail der beder dem bekræfte pris og leveringstid.
Eksempelvis: Please confirm delivery time and total price for LCD TV xxxx Ofte er det kun 1 ud af 3 der svarer tilbage. Jeg har lige forespurgt sales@worldofbaccarat.net de svarede omgående, hvilket er godt. mediaserviceteam@zarsen.de svarede ikke tilbage Iøvrigt får du meget mere for pengene hvis du køber et Samsung LE26M51 istedet, der er kun 175 Euro til forskel ( herunder 6ms skærmopdatering ) ! http://www.ciao.de/search.php?SearchString=LE-26m51&To pCategory=0&submit_basic_search=Suchen Redigeret af tvnørden |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Prøv at søg i dette forum, der er en del eksempler på tyske forhandlere.. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
nogen som har handlet med www.hai-end.com?
|
|
![]() |
|
OleJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2003 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Ellers prøv www.digitalo.de
|
|
![]() |
|
![]() |
hvad skal man ca. lægge oveni prisen på siden, hvis man skal have den sendt til dk?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det afhænger af både varen og vægten. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
OleJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2003 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Det står under - Versand - Dänemark
|
|
![]() |
|
![]() |
ok så det er omkring 1000 euro for det samsung tv.. hvordan vi i vurderedet, er det billigt nok, til at man køber i tyskland?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det er jo op til dig. Er det billigt nok til at du selv vil sørge for alt det praktiske incl. forsendelse til Tyskland - hvis TV'et går i stykker indenfor de første 2 år. Eller vil du hellere bare ringe - og få det afhentet for reparatiion og leveret når det er klar igen. Det må være op til dig - du får hvad du betaler for (!) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
ok man kan få den til 8300 hos easyshopping.dk, og 7200 hos pixmania.com, men er det ikke noget med at dem skal man holde sig fra, eller hvad er jeres mening?
|
|
![]() |
|
tvnørden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hvorfor så meget frem og tilbage ?
Send som sagt en mail til eksempelvis 5 butikker, og spørg efter total pris og leveringstid, så kan du jo sammenligne stille og roligt. Hvis du vil være helt sikker på ikke at blive snydt, så vælg en butik som sender pr. efterkrav, det koster typisk 13 Euro mere. worldofbaccarat leverer eksempelvis pr. efterkrav ! Redigeret af tvnørden |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |