recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svært at finde rigtig butik i Tyskland!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSvært at finde rigtig butik i Tyskland!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2005 kl. 13:43

Oprindeligt skrevet af Andy_Moller Andy_Moller skrev:

ok man kan få den til 8300 hos easyshopping.dk, og 7200 hos pixmania.com, men er det ikke noget med at dem skal man holde sig fra, eller hvad er jeres mening?

Hej Andy,

Jeg mener det samme som Lars. 

Pixmania er desuden fransk og hører ret beset ikke til under din overskrift.

Jeg synes også, der er meget frem og tilbage. Har du ikke snart postet nok spørgsmål, der alle stort set handler om billigst muligt TV og recorder?

http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=andy_moller& SM=1&SI=AR&FM=0&OB=1

Og får man tak for sit svar? Nix. Der kommer typisk bare en ny tråd.

Misforstå mig ikke - det er fint at spørge, men hvis man ikke anerkender og bruger svarene og bliver ved og ved kan det virke belastende.

Jeg opfordrer dig til at købe, hvor du vil, og administratoren til at overveje, om du fremover bør have lov til at spørge så meget og på den måde.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2005 kl. 23:16

Jeg har handlet hos www.screenmax.de - de er ikke de allerbilligste, men de sender til DK med kurer (også varer over 20-25kg som mange ellers har som grænse), og de tager kreditkort, så man kan stoppe en overførsel hvis firmaet fusker:) Det gjorde de heldigvis ikke. Bestilte et Panasonic TH37PE55 og det ankom efter ca. en uge på trods af at det ikke var på lager hos dem, og virker upåklageligt. Portoen er noget dyr, vist ca. 120 euro, men den samlede pris for TV'et ligger alligevel liiiige under PA50-udgaven i DK. Og PE55 er så med HDMI og digital tuner.

De er ikke altid så hurtige til at svare på mails, og de har ikke udfyldt den europæiske garanti-blanket som jeg bad dem om, så TV'et kan blive serviceret i DK hvis det skulle blive nødvendigt. Håber jeg kan sende den tilbage og få dem til at udfylde den.

www.hifi-components.de prøvede jeg da jeg skulle have LCD TV, men de blev ved med at udskyde leveringstiden igen og igen, og da der var gået 5-6 uger gav jeg op og bad dem overføre pengene tilbage (de skal have forudbetaling via bank), hvilket de heldigvis gjorde. Men dem vil jeg ikke forsøge at handle med igen det er helt sikkert.

 

 



Redigeret af Simon R.
Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2005 kl. 23:53
Jeg kender nogen som har købt Pioneer Reciever, samt en Pioneer DVD afspiller hos pixmania. Alt forløb uden nogen former for problemer, og masser af penge sparet i forhold til DK priser.

Men jeg er nu også selv lidt gammeldavs omkring køb i udlandet. Specielt hvis det er dyre varer som skal købes, så hælder jeg måske mere til at finde en god acceptabel billig forhandler herhjemme, eftersom jeg ikke er meget for det med at sende en tung skærm frem og tilbage, hvis uheldet skulle være ude!

På DVD Recordere er der efterhånden ikke meget at spare i udlandet, eftersom priserne er raslet ned på 2005 modellerne. Så her ville jeg helt sikkert købe i dk. Men ved fladskærms TV'er kan der måske hentes meget i f.eks. Tyskland?

Mvh. Moef
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu