Ulle skrev:
Så må de jo bare benytte en anden frekvens. Det er røv-irriterende at der skal være lydudfald. I øvrigt, så har jeg stadig ikke SVT1 HD efter den flyttede frekvens. Og så underteksten? Hvorfor er det lige at youSee mener at tekster på (de fleste) HD kanaler skal være hardmattede? |
Når du reelt intet tilføjer til tråden hvorfor svarer du så? Sandsynligheden for at nogen reagerer på din kommentar angående undertekster er betydeligt større hvis den ikke var begravet i et andet emne.
Indstråling kan aldrig være deres problem, og hvis man skulle holde sig væk fra frekvenser fordi der er andre der bruger den på en helt anden måde ville der være meget der holdt op med at virke. Forresten er det relevant at spørge hvem der mest ret til den, jeg tror YouSee sendte på den før DVB-T sendenettet også begyndte at bruge den.
Angående underteksterne så tvivler jeg på at det er YouSee der bestemmer det for det er en ændring af signalet, og der findes også HD kanaler med DVB undertekster. Teknisk tvivler jeg på at det overhovedet kan lade sig gøre, for de skal pakke signalet ud, indsætte undertekster i billedet og pakke signalet igen i real-time for at det ikke kan ses.