|
SW: The Last Jedi |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Med min Pioneer LX901 er jeg ved at blive blæst ud af stuen, når der står -26 i displayet (ved BD/UHD)
Så det bliver ikke højere Måske hvis jeg boede i hus... men det gør jeg ikke :( |
|||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||||
![]() |
|||||
dannisther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2018 Status: Offline Point: 51 |
||||
Jeg har købt 4K udgaven, og der er danske tekster på...
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||
Nej, der er ikke DK tekst på, på 4K udgaven. Kun alm. Blu-ray. ![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
||||
Er der nogen, der har bestilt online hos Eldværgen og har fået den? Min skulle være afsendt i fredags, men Bring, der står for leveringen, kender intet til track & trace nummeret. I al fald ikke, at der skulle være sendt noget. Eldværgen gjorde ellers et stort nummer ud af, at "man" ville have filmen til release dagen, hvilket jo er i dag.
|
|||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||
Jeg har været nede, og hente min for en time siden. Kunne se den ret hurtigt i Lørdags, da jeg tjekkede deres app.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
||||
For pokker, så er der åbenbart gået ged i den igen. Jeg får konsekvent denne smøre, når jeg slår track & trace nummeret op. "Posten/Bring har fået meddelelse fra Play Nöjesdistribution AB c/o Elgi om, at der kommer en forsendelse. Forsendelsen er en del af et vareparti, som først kan spores ved ankomst i modtagerlandet. Vi anbefaler dig at vente en dag og derefter forsøge igen." |
|||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Der er nok kun gået ged i det, med at den først kommer i morgen. Min stod med samme tekst, lige til engang i nat, hvor efter at jeg kunne følge den rundt. Den kommer jo fra Sverige.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
||||
Jeg får samme besked, men det kommer ikke så meget bag på mig når varen kommer fra Elgiganten. Jeg har heller ikke fået mail om at varen er afsendt endnu. |
|||||
![]() |
|||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
||||
Har også bestilt i fredags oghar lige talt med Elgiganten - og jeg kunne få en rabat på 50 kr. hvis den ikke ankommer i dag. Men den var sendt i fredags, så der er stadig mulighed for at den ankommer til sit "bring" punkt frem til kl. 17.
EDIT: Efter min mening, så minder den første film, TFA, også om noget man har set før. Ser frem til at se TLJ - snarligt. Redigeret af Bravo - 16-April-2018 kl. 13:51 |
|||||
![]() |
|||||
dannisther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2018 Status: Offline Point: 51 |
||||
Du har ret Flemming, Jeg misforstod forskellen :)
|
|||||
![]() |
|||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||||
Det billede du sender, hvor har du det fra? Det ligner den italienske udgave. Og mit eksemplar er læsset på en bil i Valby i morges. Kan ikke hentes endnu. |
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
![]() |
|||||
||||
Hvordan kan du tro, at den er Italiensk? Den er hentet i My movies programmet. Den er fra UK.
Redigeret af Flemming Larsen - 16-April-2018 kl. 15:38 |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |