|
SW: The Last Jedi |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Fordi der er italiensk tale og undertekst på 4K disken.
Den med nordiske aldersgrænser har fransk tekst på 4K disken. Se her http://www.blu-ray.com/movies/Star-Wars-The-Last-Jedi-4K-Blu-ray/197493/ Redigeret af Brixen - 16-April-2018 kl. 15:46 |
|||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||
![]() |
|||||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||||||
Er der heller ikke Dolby Vision på den, eller har jeg lige overset DV logo?
|
|||||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||||||
![]() |
|||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||||||
Så er den hentet - Udgaven fra Elgiganten. Klistermærke på fronten om undertekster:
![]() ![]() |
|||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||
![]() |
|||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||||
Der er åbenbart en del forskel, i forhold til hvor den er udkommet. Der kan jo også være flere tekster på, end hvad der står. Men coveret er fra UK.
Redigeret af Flemming Larsen - 16-April-2018 kl. 16:56 |
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||||
Det ser godt nok, ikke ud til det. Men er vel typisk Disney.
|
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Har du købt den hos dem, som at der skulle være DK tekst på? Jeg købte Guardians of Gal 2, hvor der stod at der var DK tekst på. Den fik jeg 100kr tilbage for, da det var en fejl.
|
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
||||||
Nå, slog lige op på track & trace, og nu ser der ud til at ske noget.
Helt konkret er den åbenbart ankommet samtidigt til både Kolding og Randers. Lidt af en bedrift. Noget er dog helt sikker: jeg får den ikke i dag. Gad vide om der også er rabat at hente...
|
|||||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Prøv dog. De skrev, at den ville være fremme i dag.
|
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Ja, det har jeg. Elgiganten skriver: Undertekster: Engelsk;Fransk;Norsk, Svensk, Finsk, Dansk, Engelsk |
|||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||
![]() |
|||||||
||||||
Så ville jeg brokke mig. Jeg skrev på Facebook sidst, og det gik ret hurtigt. Hvis du ikke har det, så ring eller send dem en mail.
|
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
||||||
Fik også lige hentet min fra Elgiganten, nogen der kan sige om der er Dolby Vision på denne version? Har set DV logo mangler, har set billede af US cover med DV logo
![]() |
|||||||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||||||
![]() |
|||||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
||||||
Har lige snakket med Eldværgens kundeservice. De beklager meget, at filmen ikke blev/bliver leveret i dag, men det kan de ikke gøre noget ved. Godtgørelse er der heller ikke noget af. Så meget til "garanteret levering på release dagen".
|
|||||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |