|
Synology ds411j købt men er den langsom!? |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey. Der er to faktorer i en NAS
Plads og Performance Du har kun en af dem. Trust me. Du bliver ALDRIG glad for den. Du vil bande og svovle hver gang du skal uploade filer til den.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
Nej ikke nødvendigvis din ps3 som kan køre giga, men har lige kigget på en sonos zoneplayer og den kan ikke køre giga, prøv at koble den fra
Theilo
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Det køre hurtigere igennem Sonos end direkte til router. Forklaret på siden 1
![]() |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Har du erfaringer med DS411+, prøvet/testet den evt.? ![]() Hvad med en Qnap TS-419+ som også ser fornuftig ud med ligger imellem i pris klassen?
Redigeret af Mr. Anderson - 22-Januar-2011 kl. 12:15 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
Det har jeg læst, men har du prøvet at fjerne den fra netværket. Theilo
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Jeg har storebroderen. 511+.
Jeg har haft både j og plain modeller, og der skiftede jeg til QNAP fordi de stank i performance. Men da + serien med Intel Atom cpu'er kom gik jeg tilbage, fordi Synology interface er meget bedre i min verden. Trust me. Det er dag / nat du vil opleve i performance.
|
|
|
|
![]() |
|
Jep, tog den af netværket og satte cat kabel direkte i pc'en fra router og det samme med Nas. Dog var PS3'eren stadigvæk på netværket, slukket. Det gav langsommere hastighed.
Redigeret af Mr. Anderson - 22-Januar-2011 kl. 12:16 |
|
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
511+ modellen - øhhhhhhhhhh kan det nu passe :-) Tror du mener 411+ :-)
Der er iøvrigt en ny software verion på vej til synology maskinerne DSM3.1 :-) Den er i beta pt.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
Sorry. det er 1010+ Jeg har. det er bare fordi der er 5 diske i jeg lige tænkte 511 :-)
|
|
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Et eksempel på hastigheden for en 1010+ (WD Enterprise diske) i samspil med en D-Link DIR-825.
Der bliver overført en stor fil.
![]() |
|
![]() |
|
Jeg har samme performance som Rasmus. Har næsten også samme setup. Dlink routere og switches.
|
|
|
|
![]() |
|
En DS411+ arbejder samme hastighed som 1010+ eller?, routeren skulle ikke fejle noget og køre med cat5e kabler. Nå bum bum.. venter lige til imorgen med at tage en beslutning, så kan jeg sende den retur mandag og hente en ds411+ ved den loka edb biks, han tager 4200,- for den.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |