|
Synology ds411j købt men er den langsom!? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Syntes ikke synology har dine hd204 diske på deres liste over godkente diske til deres nas.
Mvh. Torben |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Skal man installere patch for de virker ? Har du et link til patch'en ? Påtænker at installere dem i en Windows 2008 server.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
![]() |
|
´Her er linket til FW'eren :
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg havde ikke problemer med at sidde diskene op i ds411j nas'en. Kørte med det samme. Men det hele var general langsomt. Derfor er den på vej retur imorgen. Henter en ds1010+ imorgen og tirsdag modtager jeg endnu en samsung disk til 5 disk raid 5 opsætning.
Så melder jeg tilbage med om det spiller.
Spørgsmål dog, hvordan opdater man fw via nas? kunne jeg ikke læse mig til. Læste godt i tråden på Synology's hjemmeside (highlights
![]() Skulle det være nødvendigt hvis det spiller uden fejlmeldinger?
Tak
![]() |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Ser frem til dig tilbagemelding med samsung diskene. Tror man kun kan FW opdatere dem når de sidder i en PC og via en boot CD. Har 2 samsung diske liggende hos SHG til afhentning - men ved ikke om jeg "tør" købe dem. Kan man ikke få disken med den sidste nye firmware ? Normalt skal man ikek FW opdatere sine diske - har aldrig gjort det før. Alternativ er der WD og seagate diske - men dem er der også lidt skriven frem og tilbage om :-( Sidste løsning er Enterprise diskene - mennnnnn 1500 pr disk :-(
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
Jeg ville ikke turde lade være med at firmwareopdatere - også fordi fejl kan snige sig ind uden du ved det og når du engang opdager det, så er mange af de data måske smadrede!
Der er én som har skrevet noget om at firmwareopdatere via nas'en - jeg tror nøgleordet var at han havde en atom-baseret nas og dermed kunne lave nogle tricks - skal ikke kunne sige, hvordan det gøres i praksis. |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Så fik jeg afhentet en Synology DS1010+ og indstalleret 5 Samsung EcoGreen 2TB diske i den. Den køre helt fint uden problemer og endenlig den rigtige hastighed!
Så kan projektet forsætte
![]() ![]() |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
Hvordan kan det være du ikke bruger synology software dms 3.0 til at uploaded filer.?
|
|
![]() |
|
Nemmere med windows, men nu har jeg ikke rodet så meget med den endnu så kender den ikke for godt. Hvordan laver jeg f.eks. en ny mappe? jeg kan kun lave mapper inde i alleredene eksisterende mapper!?
Den arbejder enda hurtigere end de 88mb/sek. nærmere 96mb/sek eller mere
![]() |
|
|
|
![]() |
|
.. Redigeret af Mr. Anderson - 29-Januar-2011 kl. 15:59 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |