recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology ds411j købt men er den langsom!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology ds411j købt men er den langsom!?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Hogarth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hogarth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 22:47
du kan lave nye mapper igennnem DSM 3.0. Jeg har en ds410 og overføre med 33MB/s igennem DSM og 50MB/s igennem Windows.. Hvordan kan det være..? Mr Anderson. Hvad er din overførelse hastighed igennem DSM.?
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 12:23
Jeg uploader med 40 mb/sek. og så arbejder den sig stille op af i hastighed end til overførselen er færdig eller den opnår max hastighed. Så burger windows.

Man kan sku ikke finde ud af at oprette en ny mappe til deling? Fandt selv ud af det, selvfølgelig inde under delt mapper Wink

Redigeret af Mr. Anderson - 30-Januar-2011 kl. 12:27
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 21:54
nogen der har kommentarer til hvor godt en 411'er f.eks performer?
set i forhold til J-serien/+-serien ?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu