[/QUOTE]
Ovenstående er det samme hos mig. Fandt du en løsning?
[/QUOTE]
Nej jeg fandt ingen løsning. Har dog siden hen fundet ud af at hvis jeg tager netforbindelsen til Synology'en virker hibernate fint. Dvs. jeg kan høre diskene gå i dvale og blæseren går på nedsat hastighed efter de 10 min. som jeg har sat "harddisk i dvaletilstand" til.
Efterfølgende har jeg opgraderet firmware til DSM 2.0-0732 samt opgraderet Squeezecenter Package til version 7.3.1 via Synology.
Nu kan jeg høre at den engang imellem går i hibernate eller opstarter diskene efter hibernate. Men kan ikke ringtig finde en "rød tråd" i hvornår den gør det, da den f.eks kan opstarte fra hibernate selvom jeg slet ikke har tændt for squeezebox'en ??
Nogle gange er netsymbolet på min controller rød (netværk udenfor rækkevide). Når den er det virker hibernate efter hensigten. Selvom symbolet er rødt virker alting fint dvs. jeg kan fint styre squeezebox/høre musik mv. via trådløst netværk. Når den så går over på hvidt netsymbol (normalt) virker hibernate som beskrevet ovenfor (uden "rød tråd")
Så min konklusion er at det afhængig af hvilken model/type harddisk du har i samt hvilken version af firmware/squeezecenter er MEGET for forskelligt hvordan hibernate opleves.