|
Taget i brug - Update s. 5 |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er nok at forretningen er gjort opmærksom på at han ønsker at benyttet fortrydelsesretten indenfor fristen: § 19. Forbrugeren skal inden udløbet af den fortrydelsesfrist, der følger af § 18, underrette den erhvervsdrivende om, at forbrugeren vil bruge fortrydelsesretten, jf. dog stk. 2. Det er tilstrækkeligt for overholdelse af fristen, at underretningen, når den foreligger på papir eller et andet varigt medium, som modtageren har adgang til, er afsendt inden fristens udløb. Så det er noget med at få sendt dem en mail eller brev om at du ønsker at fortryde handlen. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
OK. Så blev jeg det klogere. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Jeg takker for svarene indtil videre.
Jeg vil prøve at skrive dem en mail, og holde jer opdateret følgende.
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Tænk hvor langt (eller kort..) vi var kommet, hvis trådstarter bare havde spurgt proshop først.
|
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Spurgt om hvad? Jeg har jo netop snakket med dem.
Men jeg synes da ikke, at der er noget i vejen for, at spørge om folks erfaring og råd herinde... Redigeret af mjmusicianmj - 22-Marts-2013 kl. 10:32 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
At kunden ikke kan få produktet til at virke, er bestemt ikke ensbetydende med at der er en fejl på produktet.
|
||
![]() |
||
|
Så skete der noget.
Jeg modtog denne mail: Hej Martin,
nu ved jeg ikke hvem du har snakket med Martin, men du er nødt til at forklare mig sagen lidt bedre.
Normalt plejer vi at sige at varen må testes, men ikke tages i brug. Kan du evt. tilbagelevere varen i sammen stand og mængde som du modtog den?
Og svarede med: Hej Jeg befinder mig inden for de 14 dages returret ja. Ordrebekræftelsen stammer fra 11-03, og varen blev modtaget Tirsdag d. 12 Varen er aldrig blevet taget i brug, idét jeg aldrig kunne få den opsat korrekt. Jeg købte også en harddisk, som jeg havde planlagt at smide i Synology. Jeg kan pænt returnere harddisk (ifølge medarbejder), da jeg ikke har overført data frem og tilbage, hvilket også bakker op om, at jeg ikke har taget Synology i brug. Varen kan leveres tilbage i samme stand med alt original emballage etc. Jeg tror ikke på, at varen er i stykker. Mvh Martin |
||
![]() |
||
|
Update igen.
Det må have været en glad medarbejder, for jeg fik en mail om, at der ingen alarm var. Jeg sender den bare tilbage. Jeg kan takke jer boys for hjælpen, tak for det :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |