|
Tak Samsung |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Drop Samsung fremover.
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Findes der nogle i dag som giver 0-pixel-fejl? Tænker bare om det er samsung der er de slemme eller de er som de andre.
|
||
![]() |
||
Ham_Der_Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er jo helt til grin, at man ikke dækker en sådan fejl. Jeg vil da også være temmelig knotten, hvis jeg havde smidt x antal tusinde kroner efter en skærm, og så opdagde pixel eller subpixel fejl. Der bude vi som forbrugere havde bedre rettigheder. Håber at et indlæg på facebook eller trustpilot kan få Samsung i tale.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg havde en pixelfejl på mit gamle Pioneer 436. Det ombyttede forhandlere til et 4280 - nyere model.
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Otto, der er vel næsten ingen forhandlere der selv går ind og yder pixelgaranti på de Tv de sælger, medmindre der er tale om eksempelvis en ekstra forsikring, andet end hvad producenterne dækker. Så ville forhandleren gå konkurs imorgen med den strategi.
Går da heller ikke ud fra, at Tape-Connection yder særlig pixel-garanti? :) Min pointe er vel bare, at jeg ikke kan se hvorfor nogen skal klandre Elgiganten i denne sammenhæng? Redigeret af vasif - 10-Januar-2014 kl. 10:27 |
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min pointe er vel bare, at jeg ikke kan se hvorfor nogen skal klandre Elgiganten i denne sammenhæng? Enig! - det virker noget malplaceret at blive knotten over af en Forhandler ikke vil yde garanti på noget der af Producenten specifikt ikke er omfattet af garanti. Der er kun én som man kan bebrejde i denne sag, og det er Samsung/Importøren.... MVH Jesper Redigeret af JesA - 10-Januar-2014 kl. 11:13 |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er ikke enig i, at Elgiganten generelt har en dårlig service.
Personligt har jeg hart reklamationer på en Nintendo DS og en Samsung Bluray afspiller hos elgiganten.
- Nintendoen (skærmen gik i sort) blev fikset uden spørgsmål og regning.
- Samsung Bluray synes jeg larmede for meget, hvilket naturligvis er subjektivt og som sådan ikke noget de er forpligtet til at gøre noget ved. Her fik jeg pengene retur uden noget krav om andet køb.
Så jeg føler mig bestemt godt behandlet hos Elgiganten.
Mvh. Soko
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
der er flere sager på deres FB dansk og engelsk med døde pixel
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fordelen ved Elgiganten er at man kan hente og har 14 dage til at fortryde :)
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kommenterede blot at du skrev at forhandleren ikke KAN gøre noget, hvilket jeg forstår som underforstået at bolden spilles tilbage til Samsung. Selvfølgelig kan de det, hvis de vil. Hvis du vil grave i hvad vi gør, så går vi ofte ud over hvad folk har krav på, men jeg kan ikke udtale mig om om vi ville gøre det i et specifikt tilfælde, eller om Elgiganten burde gøre det. Jeg synes situationen er lidt usædvanlig, fordi der er tale om en fejl på et erstatningspanel, og ikke en fejl på et nyindkøbt TV, og det kunne jo godt være et argument for at det var en situation hvor forhandleren kunne finde på at yde lidt ekstra. Forudsat at forhandleren har lyst til det altså.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mindre kan vel heller ikke gøre det?
Tilbyder de ikke normalt returret? Ikke at jeg bestrider at du har haft en god oplevelse ud af det, meget afhænger jo også af hvordan behandlingen har været, og ikke bare at problemerne er blevet løst. Men nogle gange oplever jeg at folks krav til "god service" er meget lavt - specielt i førstnævnte tilfælde hvor du ret beset bare har fået hvad du har krav på (det ved jeg så ikke om du har i andet). Begrebet "service" dækker helt grundlæggende over ydelser du får som du ikke har krav på. Derfor er det IKKE "god service" at forhandleren ikke løber fra sit ansvar. Det er minimumskravet. Hvis du har fået penge retur uden at butikken har en fast returret, så ER det god service.
|
||
![]() |
||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil lige sige at eksempelvis LG har også en fremragerende service hvad reparationer angår, men når det kommer til døde pixels er deres garanti lige så "elendig" som alle andres. Det skal være i specifikke områder af skærmen, speciel type (som nævnt tidligere) osv.. Jeg vil dog sige at en pixel midt i skærmen, må vægte mere end en ude i side.. men det er bare min mening. Jeg tror ikke at du får held med at skrive på facebook eller andet.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |