recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tape connection!!!!!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettape connection!!!!!!!!!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:22

Hej zonkeren, jeg havde en mamut fin oplevelse for kort tid siden med TC, da jeg købte min nye HD DVD afspiller. Jeg fik ret hurtigt svar på mail om hvornår afspilleren kom, og det lykkedes da også at få forbindelse med dem på telefon. Og på fakturaen stod der 3 års garanti.

Jeg tror bare at du har været uheldig  

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Chrissian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej zonkeren, jeg havde en mamut fin oplevelse for kort tid siden med TC, da jeg købte min nye HD DVD afspiller. Jeg fik ret hurtigt svar på mail om hvornår afspilleren kom, og det lykkedes da også at få forbindelse med dem på telefon. Og på fakturaen stod der 3 års garanti.

Jeg tror bare at du har været uheldig  

Man kunne nu også godt forestille, at svartiden har noget at gøre med emnet i mailen...

Altså,

hvis du skal købe noget... >>> svar prompte.

Hvis du skal klage over noget (fx om fejl på mindst en 1/3 af de leverede philips 37pf9731) >>> svar sådan ca. på et eller andet tidspunkt...... *hint-hint* *nudge-nudge* *osv*

 

Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af zonkeren zonkeren skrev:

Nogen der ved hvordan man kommer igennem til tape conenction kbh. Har nu siden fradag ringet et utal ag gange, men aldirg nogen der tager telefonen. Samtidig gider de ikke svare på mail. Nu kommer deres sædvanlige telefonsvare ikke engang på, fordi den siger der er for mange beskeder.

Bruger nummeret 33240806, nogen der ved om det er det forkerte, eller kender en måde at komme igennem på? gider nemlig ikke køre derind hvis det er uden grund..

Har tilfældigvis selv ringet til dem i dag (den i kbh) ringede kl 11.01  (de åbnede kl 11.  Men sendere ringede jeg igen (skulle lige hører hvornår de ville få nogle pana pv60'r hjem igen     ... der ringede jeg godt nok 2 gange forgæves men 3 gang lykkes det var kl 14.00. Så jo man kan sagtens ringe til dem..  

Ps hvis du er ligeså tålmodig ved telefonen som når du sætter udråbstegn... så kommer du igennem hurtigt

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:01
Hej chrissian - næh jeg tror ikke at du har ret mht. til køb osv. Da jeg ringede de første gange, var det nu nok mest generelle henvendelser. Og den sidste gang jeg ringede havde jeg købt, og TC havde modtaget pengene - så......
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Chrissian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:16

Halløj (en som?)() Hother

Det var nu også mere det med, at du mailede og fik svar dagen efter, på at nu var der noget, som du havde købt der var klar til afhentning versus de sager der venter besvarelse hos TC angående fejl på 9731'eren. Har fået lovet svar i dag, men intet hørt endnu...

C

Til top
zonkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:19

ja ka godt være jeg bare har været uheldig.. havde kontakt til en fra en af deres andre butikker, der foreslog jeg ringede lige når de åbner, så det vil jeg prøve i morgen.. Men hos den anden butik, var der ingen problemer med at komme igennem, så ved ikke om det bare er kbh afdeling der har nogel startvanskeligheder.

Og er nok en smule utålmodig, men når man ikke bliver ringet op som aftalt, og derefter ikke kan få fat på nogen, så bliver man let irreteret.. jeg gør ihvertflad..

men lyder som om folk har gode erfaringer med dem, så gir det en chance til..

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu