Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Chr. R.
Bruger
Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 16:27 |
Kom dog videre i livet ,end at vedblive med at være en dybt frustreret forbruger, og tilmed have behov at oplyse dette i alle indlæg
|
|
kena
Super bruger
Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 16:35 |
Chr. R. skrev:
Kom dog videre i livet ,end at vedblive med at være en dybt frustreret forbruger, og tilmed have behov at oplyse dette i alle indlæg |
At TC igen ikke har efterlevet Forbrugerklagenævnets afgørelse finder jeg i allerhøjeste grad relevant for for dette forum. Hvad folk har stående i deres signatur er også underordnet så længe indlægget er relevant.
|
|
Chr. R.
Bruger
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 16:39 |
kena skrev:
Chr. R. skrev:
Kom dog videre i livet ,end at vedblive med at være en dybt frustreret forbruger, og tilmed have behov at oplyse dette i alle indlæg
|
At TC igen ikke har efterlevet Forbrugerklagenævnets afgørelse finder jeg i allerhøjeste grad relevant for for dette forum. Hvad folk har stående i deres signatur er også underordnet så længe indlægget er relevant.
|
Lav en søgning på trådstarters indlæg f.eks. bare på denne portal, så forstår du måske bedre mit indlæg
|
|
kena
Super bruger
Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 16:52 |
Chr. R. skrev:
Lav en søgning på trådstarters indlæg f.eks. bare på denne portal, så forstår du måske bedre mit indlæg |
At trådstarter har skrevet om emnet før diskvalificere ham da ikke. At TC i dag (igen ) er kommet på forbrugerklagenævnets sorte liste er relevant ny information at komme med. Generelt synes jeg man skal gå efter bolden (indholdet i tråden) i stedet for manden. Edit: og nu er jeg selv med til at afspore diskussionen
Redigeret af kena - 22-April-2009 kl. 16:53
|
|
edtwodth
Guld medlem
Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Point: 740
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 16:55 |
Ja, jeg har skrevet en del indlæg om netop TapeConnection! Men hvorfor? 1. Jeg har selv haft en sag mod dem, ville derfor advarer andre og søge gode råd! 2. Tapeconnection har før været på Firmatjek. Der skrev jeg et indlæg. Mener det er relevant for brugere af netop dette site. 3. Ja, jeg har kommenteret andre indlæg om netop TC og forbrugerlovgivning. Er dette ulovligt? Når jeg selv har kendskab til problemer på området, er det vel tilladt at skrive kommentare? Men du er åbenbart af den holdning, at forhandlere kan opføre sig som de vil? Men forresten: Du skal da overhovedet ikke bestemme, hvad jeg skriver af indlæg eller kommentere Forsat go dag Edtwodth (enfrustereretforbruger.dk)
|
|
|
Chr. R.
Bruger
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 17:04 |
ha9953 skrev:
Ja, jeg har skrevet en del indlæg om netop TapeConnection! |
Det er jo langfra kun TC du har kastet dig over. Langfra...
ha9953 skrev:
Men du er åbenbart af den holdning, at forhandlere kan opføre sig som de vil? |
Det har jeg på ingen måde skrevet eller blot antydet!
ha9953 skrev:
Men forresten: Du skal da overhovedet ikke bestemme, hvad jeg skriver af indlæg eller kommentere |
Næe, men måske skulle også denne portal overveje, om man ønsker at lægge plads til din nærmest sygelige jagt på forhandlere. Se dog historikken for dine indlæg, og læs hvad du skriver. Der er sq ikke normalt
|
|
edtwodth
Guld medlem
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 17:12 |
Nu skal det ikke udvikle sig til en debat om personer, sjovt nok udvikler kritik af Tc sig altid til dette???
Men:
Da jeg selv har været igennem en sag i forbrugerklagenævnet, og vundet denne, mener jeg, at jeg har en lille ide om, hvad det er man er oppe imod.
Derfor har jeg som sagt skrevet en del indlæg.
Min oplevelse med Tc gør nok også, indrømmet, at jeg har en lidt lavere tærskel over for forhandlere, der trækker problemer i langdrag og ikke lever op til det lovede.
Så derfor gør jeg aktivt noget, hver gang jeg støder på sådan et problem! I stedet for at sidde med hænderne i lommen. og sjovt nok virker det!
Hvis alle forbrugere bare var passive og ikke foretog sig noget, når det er helt åbenlyst, at en forhandler ikke lever op til loven, ja så ville det se sølle ud.
Det er min sidste kommentar til dig Chr R. på dette område. Vil du tage en debat om selve det, at TC er kommet på Firmatjek igen igen, så deltager jeg gerne, ellers ikke.
Forsat go dag
Edtwodth (enfrustereretforbruger.dk)
Redigeret af ha9953 - 22-April-2009 kl. 17:16
|
|
|
Lars Larsen
Super bruger
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 268
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 17:13 |
|
|
edtwodth
Guld medlem
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 17:14 |
|
|
|
Viking30
Bruger
Oprettet: 24-November-2005
Point: 82
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 18:13 |
Tak for info, den slags er altid velkommen.
|
|
Ole
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 18:59 |
Hej Alle. Hold jer til emnet. Jeg har slettet et par indlæg - og ladet et par stå.. ...Ole PS: Inden nogen bliver kaldt sladrehank eller noget, så kan jeg fortælle at jeg har taget moderationen op på eget initiativ
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Lars Larsen
Super bruger
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 268
|
Sendt: 22-April-2009 kl. 19:06 |
Da der er slettet indlæg jeg ville svare på sletter jeg også mit.
Lars
Redigeret af Lars Larsen - 22-April-2009 kl. 19:08
|
|