recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tapeconnection.dk igen på Firmatjek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTapeconnection.dk igen på Firmatjek

 Besvar Besvar Side  <1 56789 17>
Forfatter
Besked
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 18:22

Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

@Poplic

Sikke noget vrøvl, havde de passet deres kunder til at starte med havde de ikke tabt sagerne, flere gange iøvrigt. Husk i øvrigt på at der er mange, rigtig mange der har haft problemer med TC's manglende kundeservice.

Lars

Tja - muligvis har du ret.

Jeg har kun positive oplevelser med kundeservicen hos TC. Uden jeg dog er "gift" med butikken. Og jeg anerkender, at mange har haft kedelige oplevelser med dem (nogen endog meget kedelige).

Sådan er det desværre rigtig mange steder - at kundeservicen sagtens kunne være bedre. MEN - ingen ved, om det ville have været endnu værre, hvis de skulle bruge tid på at skrive breve til ankenævnet. En ting er sikker. Den tid de skulle bruge på sagen/sagerne, kan de ikke samtidig bruge på kunderne.

Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 18:43
Nu skal de jo bruge tid på sagerne alligevel, når de taber dem. Mon ikke alle ville have foretrukket de havde brugt 10 minutter på at leve op til deres ansvar og leveret en god kundeservice.

Lars
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:


"Vi kontakter kunden og kunden har IKKE kvittering for at have indleveret
skærmen. Det giver nogen problemer."

Nej det gør ej. Eftersom i kan kontakte kunden angående hans skærm, så
ved TC også at kunden har været i bisiddelse af omtalte skærm right!? At
en kvittering pludselig er afgørende for sagen er rent regelknepperi, og
yderst ringe kundeservice.

Det var vel kunden som først kontaktede TC? Og kunden har ikke noget
bevis for at han har et TV til reparation. Da jeg selv står i en elektronik
forrentning så ved at disse kvitteringer er ret vigtige da
reparationsnummeret henviser til TVet så man kan finde det på
værkstedet. Det er jo ikke skide nemt hvis man intet reperationsnummer
har. Man kan dog lave en søgning på kundens navn og adresse, men nu
ved jeg ikke hvordan TCs system er bygget op. Dog vil jeg mene kunden
selv er lidt skyld i at det har trukket ud.
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:17
Næ, problemet er stadigvæk 100% forhandlerens. De må bare sørge for at have styr på deres ting, herunder et af dem valgt værksted.

Lars
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Næ, problemet er stadigvæk 100% forhandlerens. De
må bare sørge for at have styr på deres ting, herunder et af dem valgt
værksted. Lars

Er det butikken som ikke har styr på deres ting når kunden smider sin
kvittering ud
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:23
Det er stadigvæk ikke kundens pligt at opbevare noget sådant. Der er foretaget en reklamation i henhold til en faktura. Hvordan TC vælger at registrere tingene er deres problem, ikke kundens.

Lars
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Det er stadigvæk ikke kundens pligt at opbevare
noget sådant. Der er foretaget en reklamation i henhold til en faktura.
Hvordan TC vælger at registrere tingene er deres problem, ikke
kundens.Lars

Ej, det der tror jeg bare ikke på. Kunden har fået kvitteringen som bevis for
kunden har et TV til reparation og denne skal gemmes og fremvises når
TVet kommer tilbage.
Til top
Hvedstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:


"Vi kontakter kunden og kunden har IKKE kvittering for at have indleveret
skærmen. Det giver nogen problemer."

Nej det gør ej. Eftersom i kan kontakte kunden angående hans skærm, så
ved TC også at kunden har været i bisiddelse af omtalte skærm right!? At
en kvittering pludselig er afgørende for sagen er rent regelknepperi, og
yderst ringe kundeservice.

Det var vel kunden som først kontaktede TC? Og kunden har ikke noget
bevis for at han har et TV til reparation. Da jeg selv står i en elektronik
forrentning så ved at disse kvitteringer er ret vigtige da
reparationsnummeret henviser til TVet så man kan finde det på
værkstedet. Det er jo ikke skide nemt hvis man intet reperationsnummer
har. Man kan dog lave en søgning på kundens navn og adresse, men nu
ved jeg ikke hvordan TCs system er bygget op. Dog vil jeg mene kunden
selv er lidt skyld i at det har trukket ud.


Jeg gætter mig ikke frem, men forholder mig til det som TC selv har skrevet på et andet forum. Hvis de skriver at de har kontaktet kunden, så må jeg forholde mig til den påstand, og ikke "Det var vel kunden".

Hvordan I end vender og drejer det, så står TC meget skidt, ud fra de oplysninger som de selv er kommet med indtil videre.

Nu er TC ikke DK's største foretagende, og jeg tror og håber på at antallet af reklamations/reparations -sager er så begrænset at de er i stand til at spore de enkelte sager uden at der er en kvittering.

Jeg har selv været så tåbelig at smide en indeleveringskvittering væk fra en større dansk elektronikkæde. Der var intet problem i at spore min vare, samt yde en fornuftig kundeservice.
Mvh

Hvedstrup
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:


Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:


"Vi kontakter kunden og kunden har IKKE kvittering for at have indleveret
skærmen. Det giver nogen problemer."

Nej det gør ej. Eftersom i kan kontakte kunden angående hans skærm, så
ved TC også at kunden har været i bisiddelse af omtalte skærm right!? At
en kvittering pludselig er afgørende for sagen er rent regelknepperi, og
yderst ringe kundeservice.

Det var vel kunden som først kontaktede TC? Og kunden har ikke noget
bevis for at han har et TV til reparation. Da jeg selv står i en elektronik
forrentning så ved at disse kvitteringer er ret vigtige da
reparationsnummeret henviser til TVet så man kan finde det på
værkstedet. Det er jo ikke skide nemt hvis man intet reperationsnummer
har. Man kan dog lave en søgning på kundens navn og adresse, men nu
ved jeg ikke hvordan TCs system er bygget op. Dog vil jeg mene kunden
selv er lidt skyld i at det har trukket ud.
Jeg gætter mig ikke
frem, men forholder mig til det som TC selv har skrevet på et andet
forum. Hvis de skriver at de har kontaktet kunden, så må jeg forholde
mig til den påstand, og ikke "<span style="font-style: italic;">Det var vel
kunden</span>".Hvordan I end vender og drejer det, så står TC meget
skidt, ud fra de oplysninger som de selv er kommet med indtil videre. Nu
er TC ikke DK's største foretagende, og jeg tror og håber på at antallet af
reklamations/reparations -sager er så begrænset at de er i stand til at
spore de enkelte sager uden at der er en kvittering.Jeg har selv været så
tåbelig at smide en indeleveringskvittering væk fra en større dansk
elektronikkæde. Der var intet problem i at spore min vare, samt yde en
fornuftig kundeservice.

Ja der står at TC har kontaktet kunden, men der står jo ikke hvem der
kontaktede hvem først.

Men da værkstedet nu er gået konkurs er det ikke sikkert det har været
muligt at finde kunden på navn og adresse. På værkstedet bruger de
sikkert kun reperationsnummere som reference. Så derfor kan det jo tage
lidt ekstra tid at finde frem til den. Om det burde tage 4 måneder vil jeg
ikke mene, men nu kender vi jo langt fra alle detaljer i sagen.
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 20:05
Vi kender de væsentlige detaljer og forsøgene på at gradbøje kundens rettigheder køber jeg ikke. Jeg har selv været turen igennem med TC og de kom op med de mærkeligste undskyldninger i den sag.

Lars
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Husk i øvrigt på at der er mange, rigtig mange der har haft problemer med TC's manglende kundeservice


Bare for sjovs skyld gider du så ikke godt dokumentere ovenstående påstand. Bare så jeg kan se hvad du forstår ved "mange, rigtig mange" Så jeg forventer altså at du lister ALLE "der har haft problemer med TC's manglende kundeservice." og hvad problemet bestod i. Derudover forventer jeg at du indhenter TC's kommentar til hvert enkelt tilfælde for husk der er altid to sider af en sag.

Hvis du ikke kan det burde du trække påstanden tilbage for så skal den kun tjene til at svine TC til.


Redigeret af Stampe - 23-April-2009 kl. 21:48
Til top
rohde Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Husk i øvrigt på at der er mange, rigtig mange der har haft problemer med TC's manglende kundeservice


Bare for sjovs skyld gider du så ikke godt dokumentere ovenstående påstand.


Grav lidt i 37pf9731d tråden her på recordere, så tror jeg du vil finde mange. Personligt var min egen sag et cirkus, og detaljer om den kan også findes her på recordere.dk

kiel har også vundet en sag over TC i 9731-sagaen, og han måtte spilde omkring 8 måneder i forbrugerklagenævnets mølle. Denne sag kan du også finde mere om her på siden.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu