Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:08 |
Hej Alle
Hvis i endnu ikke har læst den officielle pressemeddelelse fra de nye ejere, så se:
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Letten
Guld medlem
Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:36 |
Så lige en opfordring til alle dem der ser frem til at komme ind i den nye butik og få en sludder med Otto:
HUSK NU AT KØBE NOGET!!! ISTEDET FOR AT SUSE HJEM OG BESTILLE DET PÅ NETTET
Ellers går det kun en vej.
Og ja, service koster altså penge.
|
Fakker
Super bruger
Oprettet: 13-April-2008
Sted: Aarhus
Point: 315
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:52 |
Letten ja ja, men man har vel lov til at kigge.
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:53 |
Fakker skrev:
Letten ja ja, men man har vel lov til at kigge.
|
Og servicen skal vist også forbedres en del i forhold til det gamle TC, før jeg ligger en krone hos dem igen !!
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:54 |
Letten skrev:
Så lige en opfordring til alle dem der ser frem til at komme ind i den nye butik og få en sludder med Otto:
Og ja, service koster altså penge. |
hvis man besidder bare en gran salt af god moral , kunne mand vel ikke finde på andet.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:55 |
p.las skrev:
Letten skrev:
hvis man besidder bare en gran salt af god moral , kunne mand vel ikke finde på andet. |
Så er der desværre en meget stor del af den danske befolkning, som ikke er i besiddelse af moral. ![Dead Dead](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley11.gif)
M.v.h.
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 15:10 |
Letten skrev:
Lige min ord, og det jeg har "Prædiket" for, og praktiseret længe når det drejer sig om AV-udstyr
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 15:15 |
Hother skrev:
Letten skrev:
Lige min ord, og det jeg har "Prædiket" for, og praktiseret længe når det drejer sig om AV-udstyr![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Hvad køber du på nette Hother ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) Nej spøg til side, ved at der var service i TC da Otto var der og derfor har man en rigtig god grund til at handler i den Nye TC, håber at der komme nogle åbnings tilbud
|
Letten
Guld medlem
Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 16:57 |
Startrek skrev:
Hother skrev:
Letten skrev:
Lige min ord, og det jeg har "Prædiket" for, og praktiseret længe når det drejer sig om AV-udstyr![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Hvad køber du på nette Hother ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
Nej spøg til side, ved at der var service i TC da Otto var der og derfor har man en rigtig god grund til at handler i den Nye TC, håber at der komme nogle åbnings tilbud ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
|
Så så, nu er Otto jo ikke den eneste i den butik der ved noget om Hifi ![Big smile Big smile](smileys/smiley4.gif)
Nuvel, jeg ønsker de to ejere, held og lykke. Det er dejligt at i satser og samle handsken op efter Søren.
Der er i den grad behov for nogle steder hvor man kan få en ordentlig rådgivning, så det hele ikke går op i internetanmeldelser, netkøb og trælse (jysk) reklamationsforløb. Hifi-klubben er heller ikke hvad den var en gang, så jeg glæder mig til at besøge jer i butikken.
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 18:13 |
Det er da bare kanon godt nyt!
Jeg var lige ved at blive bange for at 7- eleven åbnede endnu en butik på det ledige hjørne!! ![Wink Wink](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley2.gif)
Glæder mig meget til at besøge det "nye" TC!!
Held og lykke,
Peter (en glad århusianer)
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Bruger udmeldt 6
Super bruger
Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 412
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 18:56 |
Fedt de åbner igen. Desværre har de mistet deres bedste sælger, efter min mening, Søren Kruse ![Cry Cry](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley19.gif) Jeg har altid synes han var en bedre sælger end Otto, men tiderne er hårde for branchen.
|
JesA
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 19:37 |
Henrik B. skrev:
p.las skrev:
Letten skrev:
hvis man besidder bare en gran salt af god moral , kunne mand vel ikke finde på andet. |
Så er der desværre en meget stor del af den danske befolkning, som ikke er i besiddelse af moral. ![Dead Dead](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley11.gif)
M.v.h. |
- denne befolkningsgruppe af moralløse personer overgåes vel kun af moralløse firma-overtagere, som gerne vil "arve" et goodwill-navn, men IKKE tilhørende garanti-forpligtelser - DET synes jeg ihvertfald er rigtig skidt moral! ![Dead Dead](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley11.gif)
VH
|