|
Tapeconnection genåbnet, nu med Otto!! |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 18:39 | ||
Åbenhed er en dyd!
|
|||
mvh Infinity
|
|||
DarkStar
Super bruger Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 19:13 | ||
Skriver brugeren hvis fødenavn næppe kan være 'Infinity'..
|
|||
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 19:13 | ||
Og vil blot pointere at det mere er det moralske aspekt jeg anfægter, mere end det juridske i det "nye" TC's retningsliner f.s.v. angår ansvar for tidl. kunder.
MVH
|
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 19:22 | ||
Du kan se mit rigtige navn ved at se min profil.
Men man kan ikke se dit navn i din profil, så hold dig til emnet, tak!
|
|||
mvh Infinity
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12326 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 22:15 | ||
Jeg har skam læst hvad du skriver. Du skriver RET SIKKER, og så må du da kunne basere det på andet end dine egne fornemmelser, f.eks. i form af en tidligere sag hvor klagenævnet har behandlet en sag i samme stil. Som nævnt har det nuværende TC loven på deres side, så du må da have et eller andet at have det i. |
|||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 22:31 | ||
Brug søgefunktionen og læs de tidligere indlæg fra personen, så får du en enkel forklaring, for der er nok et rimlig tæt forhold i det samnenhæng og udtalelser. dog måske ikke lige "medarbejder"
|
|||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 27-Marts-2010 kl. 22:38 | ||
hvad med 100+ utilfredse kunder? som havde et Philips 37PF9731D og som TC i starten ikke ville gøre noget ved? og først da Philips erkendte problemet, så turde TC tage fat og bringe tv skærmene hjem og give nye, ordre dem eller returnere penge.. det var Philips og ikke TC som var afgørende.. man kan sige at 100+ kunder var modarbejdet da TC ikke ville hjælpe i første omgang.
Det sure for TC var at fejlen var så synlig så de turde ikke tage dem retur, og forsøge sælge dem igen, da de i starten jo ikke kunne få skærmen ordnet. sådan som det går for andre defekte vare idag, som sælges med mindre rabat, for det er jo forhandleren som skal dragea ansvarlig, og der var TC altså ret uansvarlige, og beskyttede sig lidt med dumme undskyldninger.. Nå, men kun 2? det må mindst være 100+ sager.. og endnu en success i historie i fælleskøb æra'n...
|
|||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 11:37 | ||
Hvis Henrik B har en officiel tilknytning til TC, så syntes jeg godt not at nedstående kommentar omkring garantien er stærkt uheldig.
Kommentaren er skrevet den 1/3 2010.
|
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8582 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 13:40 | ||
Og en regel her på recordere.dk: Branchemedlemmer (medlemmer med tilknytning til branchen) Enhver bruger med tilknytning til producenter, mellemhandlere eller forhandlere af produkter eller ydelser som har relation til emner der bliver debatteret på recordere.dk har pligt til at oplyse deres tilhørsformål, så disse kan offentliggøres i deres profil. Henrik B. har efternavnet Schmidt, og så kan man jo selv drage konklusionen. Redigeret af lunddal - 28-Marts-2010 kl. 13:48 |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 14:57 | ||
Nu har ting det jo nogle gange med at ændre sig - desværre. Og det er hvad der er sket i dette tilfælde. Situationen er i dag ikke hvad den var for 4 uger siden, grundet udefra kommende omstændigheder. Sådan er livet desværre.
M.v.h.
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 15:09 | ||
Nu er ovenstående jo så af en så "blød" formulering, at rigtig mange herinde rent faktisk bør stå som "branchemedlemmer" - uden dog at gøre det!
Samtidig er formuleringen så lidt konkret, at den ikke giver svar på, hvad "branchetilknytning" er!
Hvad skal der til, for at man har tilknytning til en branche?
- Tidligere ansættelse?
- Nuværende ansættelse?
- Betaling for arbejdet?
- Frivilligt arbejde?
- Hvad med skoledrengen, som kommer og hjælper til i en butik, nogle eftermiddage om ugen?
- Hvad med rengøringskonen, som er på lønningslisten?
- Hvad med bogholderen, som samtidig er HiFi-entusiast?
- Hvad når man har en interesse og viden, og ens far/bror/onkel, whatever, driver en radioforretning/importør?
Når jeg slår navnet op på de gule sider, får jeg 237 hits - så kan man jo selv drage konklusionen!
Da man åbenbart ikke kan finde ud af, at holde sig til emnet, og holde debatten saglig, men derimod gør det personrelateret, trækker jeg mig hermed fra tråden. Fortsat go' debat...
M.v.h.
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8582 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 17:54 | ||
Det var ikke for at drive nogen form for hetz, men nu har du gennem årene i dine indlæg tydeligt vist at du har et tilhørsforhold til branchen og undveget alle spørgsmål om dit tilhørsforhold.
Hvorfor skal det være så hemmeligt? Det vækker ikke ligefrem tillid.
Redigeret af lunddal - 28-Marts-2010 kl. 17:56 |
|||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |