|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
elsker mit diNovo Edge.....
Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
jeg har MS MCE tastatur, og det er langt fra optimalt. regner med jeg snart køber et MS 7000. synes nu ikke 1000 kr er så dyrt for det sæt. jeg gav 400 kr for MCe tastaturet og 350 for en RF mus, og det synes jeg faktisk ikke det er værd.. så vil jeg langt hellere give 1000 for det MS 7000 sæt. |
|
![]() |
|
Up2NoGood ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Det havner i et diNovo Edge, det lader til at de folk der har det, aldrig vil prøve noget andet...
|
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Jeg synes ikke nogle af de keyboards der er listet er velegnet til et sofabord ig WAF værdien er da heller ikke ret stor. MEN: Ifølge Zitech virker det ikke sammen med Vista, hvis man har et motherboard med AMD chipset ......... /Kurt
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Bruger selv dinovo edge, kan kun anbefale det. super lækker kvalitet.
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
ThomasKJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Kender nogen dette...
http://www.bilpc.net/butik/default.htm?XMPg=http://www.bilpc .net/butik/_101.htm |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Mine forældre har også et dinovo Edge og jeg kan også kun anbefale det. Et virkeligt lækkert mus+keyboard-i-ét - og så ser det jo også ret godt ud.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
EvilDoctor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Men er der ikke noget med at USB-baserede keyboards går dårligt i spænd med S3-dvale??? Syntes jeg har set flere nævne at problemer med at vågne igen kan være USB-relaterede. Men jeg ved ikke om der findes andre tilslutningsmuligheder, egentlig! Det sidste tastatur fra bilpc ser rigtig lækkert ud. Der gør Zitech-modellen også. I mine øjne er det rigtige MCE-keyboards! |
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Jeg har nu afleveret mit ellers herlige Zitech tastatur tilbage til Zitech ( http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160999) Kan det da virkelig være rigtig at der ikke findes helt små keyboards som virker med AMD/Vista - dem der er hevist til i tråden her er jo ikke "sofabords venlige" /Kurt |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Amd kan ikke finde IR øjet? hvad har Amd med Ir øjet at gøre? |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Hvad med et Welltonway tastatur?
Det er i mine øjne sammen med zitech-tastaturet det bedste produkt på markedet i øjeblikket. Musen SKAL simpelthen være en scroll-ball. |
|
![]() |
|
![]() |
>dr_schlemer /Kurt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |