Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 28-November-2006 kl. 10:33 |
Men tak til den venlige sjæl hos TDC som forbarmede sig over mig og hjalp efter mit 99999-tyvende opkald til TDC's fremragende (indsæt mere sarkasme) kundeservice.
Redigeret af pawnaldo - 28-November-2006 kl. 10:33
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3978
|
Sendt: 28-November-2006 kl. 14:11 |
Nu kan der da ikke være flere tilbage , der mangler at få penge tilbage.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 28-November-2006 kl. 14:51 |
hummelmose skrev:
|
Nej det ville være skuffende.....
|
|
Zaragon
Guld medlem
Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 630
|
Sendt: 28-November-2006 kl. 15:04 |
åhhhh - der skal såmænd nok sidde en eller anden stakkel derude i den store ensomme HD-verden, der stadig mangler at få sine surt-sammensparede tilbage, og som stadig bli'r "trukket rundt i den store TDC-manege"....
- ain't nuthin' new under da sun -
til lykke, Pawnaldo mvh., -Z-
|
|
Abolsen
Bruger
Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 249
|
Sendt: 30-November-2006 kl. 20:18 |
hummelmose skrev:
|
TDC modtog min boks den 10. oktober. Jeg har stadig ikke set skyggen af kontanter. Hele det her show har været under AL kritik.
|
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 01-December-2006 kl. 08:26 |
Abolsen skrev:
TDC modtog min boks den 10. oktober. Jeg har stadig ikke set skyggen af kontanter.
Hele det her show har været under AL kritik.
|
Jeg kan anbefale dig at ringe til TDC og spørge efter Helle Henriksen hos forhandlerservice, det var hende der til sidst hjalp mig. Hendes email adresse er hehen@tdc.dk
|
|
warp
Bruger
Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 58
|
Sendt: 05-December-2006 kl. 19:14 |
orv en TIVO 3.. kan optage to samtidige hd programmer.. TDC: Kunne i ikke bare købe den på licens istedet? EDIT: her er linket så http://www.wired.com/testguide/fall2006/reviews/videogear/01 .html
Redigeret af warp - 05-December-2006 kl. 19:15
|
|
Abolsen
Bruger
Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 249
|
Sendt: 15-December-2006 kl. 20:31 |
Har nu fået mine penge. Det tog kun 2 måneder.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 15-December-2006 kl. 20:43 |
Hej abolsen - ja det var sgu en langtids sag. Du kunne jo næsten lige så godt have beholdt boksen. Nu virker den jo, i hvertfald hos mig helt uden problemer.
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Zaragon
Guld medlem
|
Sendt: 15-December-2006 kl. 21:43 |
Hother skrev:
Hej abolsen - ja det var sgu en langtids sag. Du kunne jo næsten lige så godt have beholdt boksen. Nu virker den jo, i hvertfald hos mig helt uden problemer. |
Undskyld kære Hother... men hvis man følger tråden omkr. boksen, så synes jeg nok den bemærkning er en "sandhed med ret kraftige modifikationer" - tilgiv mig, men det havde jeg ikke ventet af dig...
bedste hilsener,
-Z-
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 15-December-2006 kl. 21:57 |
Hej Z - jamen hvad mener du dog - som jeg skrev så fungere den perfekt hos mig, og for den sags skyld flere andre. Jeg har ikke haft en eneste fejl siden den nyeste s/w. Så.......
Det største problem er at finde noget HD, så for den sags skyld kunne man lige så godt have en Sagem 60.
Alt andet lige, så har jeg på fornemmelsen, at mange af dem der returnerede boksen køber en HD Selector igen, når den bliver relanceret med en HD pakke. (og så selvfølgelig når boksen virker perfekt).
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Zaragon
Guld medlem
|
Sendt: 15-December-2006 kl. 22:56 |
Kære Hother -
Som jeg læser det, er der flere, der IGEN oplever genstarter, og mange rapporterer frysninger endnu - en enkelt svale gør ingen sommer - som man si'r, og der er øjensynlig flere, der oplever problemer - forleden var der flere der skrev, at de ikke havde billede, men kun undertekster på HD-kanalen. Derfor synes jeg det er lidt vildledende og lidt for optimistisk at skrive til en potentiel ny kunde, at han "måske næsten ku' ha' beholdt boksen, da den jo virker hos dig". Samtidig er der jo flere ting, som stadig ikke er på plads mht. de udlovede ting hos TDC ... Jeg synes -med al respekt i øvrigt-, at du her vildleder istedet for at vejlede...
kram,
-Zaragon-
|
|