|
TDC Selector HD - Debat om returnering |
Besvar | Side <1234 16> |
Forfatter | |||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 00:54 | ||||
Jeg må prøve at ringe til dem . de må da snart have styr på det. Hans |
|||||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 07:33 | ||||
Nej da, men blot en kommentar til "uanset om der kommer en ny boks". Det var jo ankomsten af en ny boks, der dræbte supporten for de gamle (havde der kun eksisteret den gamle Selector, så var I jo tvunget til at supportere den fuldt ud). Redigeret af LER2001 - 01-September-2006 kl. 14:51 |
|||||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||||
sge_tdc
Guld medlem Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 14:58 | ||||
Nu er der en væsentlig forskel på om den "gamle" boks er 6 uger, 6 måneder, 6 år, eller 60 år gammel... Vi vil selvfølgelig supportere boksen så længe vi kan - Kontraktligt har vi en "garanti" periode for softwaren, hvor leverandøren er forpligtet til at rette fejl efterhånden som vi rapporterer dem. Efter den periode retter leverandøren fejl for vores regning - indtil leverandøren på et tidspunkt ophører med at supportere produktet. Til den tid kan vi ikke gøre mere. Vi snakker altså om en del år her før en eventuelt support ophører. Og så er det væsentligt at understrege at vi trods alt i dit tilfælde taler om en perifier funktionalitet. Du kan jo godt se TV - Men du kan ikke bruge noget udstyr som ikke var opfundet på det tidspunkt hvor din Selector blev designet. Det er selvfølgelig irriterende for dig - det forstår jeg godt. Men det er trods alt ikke en altafgørende fejl, som det ville have været hvis du pludselig ikke kunne se TV overhovedet.
Problemet er ikke løst. Problemet er stadig at der kun er "en RGB beregningsenhed / ressource". Derfor kan du have RGB på både SCART og HDMI når HDMI opløsning er SD. Jeg er ikke overbevist om copy protection er helt løst. Det er et af de problemer som har været nedprioriteret i forhold til de andre. Det kommer der mere fokus på nu . -Steen |
|||||
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||||
Nuzzi
Ny bruger Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 16:37 | ||||
|
|||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 16:50 | ||||
Jeg har lige snakket med TDC telefonisk og de sender en retur label til mig. Sådan ....... nu kører det for TDC Jeg er ikke blevet overbevist om den bliver god de første par måneder - og alt det sagem 60 kan er der lange udsigter for. Så jeg mu undvære HD lidt endnu, men er med på vognen så snart udbudet bliver størrer og boksen er udbygget med tv guide, favorit lister mm. Men ros til TDC for det arbejde de udfører sammen med dettte forum Hans |
|||||
lanil
Ny bruger Oprettet: 09-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 17:07 | ||||
Hej Michael! Nu har jeg prøvet at ringe ind for at registrere mig, i går fik jeg af vide af kortnr. skulle bruges, da jeg ringede ind i dag fik jeg så af vide af det var boksnr. jeg skulle registreres på Da jeg så ringer ind her til aften, kender medarbejderen, "Christian" intet til at jeg skal registrere den, og kan ikke bruge boksnr. til noget som helst og oplyser at jeg skal henvende mig i forretningen hvor jeg har købt den! Hvad gør jeg lige nu
|
|||||
hansie
Sendt: 01-September-2006 kl. 17:16 | ||||
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12588& PN=1&TPN=76 processen for boksreturnering er som følger. 1) kontakt kundeservice, fortæl at du ønsker at returnere boksen 2) Kundeservice pakker en kuvert med følgebrev + postlabel 3) Pak boksen i en kasse, gerne originalkassen, gå på posthuset og send den. Adressen står fortrykt på postlabel. NB!! Husk at gemme kvitteringen, beviset på at du har sendt boksen. 4) Når boksen modtages på lager, går der ca. 4-5 uger før i modtager en check på beløbet. I kan IKKE aflevere boksen hos forhandler, tiltrods for at nogle tilbyder det.
------------------------------------------------------------ -------------------------------- Mvh Hans |
|||||
hansie
Sendt: 01-September-2006 kl. 17:18 | ||||
Til dem som ikke har modtage brev: I skal kontakte kundeservice på 80804080 og bede om at få registreret boks og kortnummer på samme kundenr. Bed om at blive viderestillet til Forhandlerservice. De tager sig af disse sager. Desværre har vi oplevet at ikke alle forhandlere registrerer salg af bokse i henhold til de processer vi har udstukket og det er selvfølgelig brandærgeligt og beklageligt. Men se at få det gjort hurtigt, da vi ellers ikke kan søge jer ud og lægge CANAL+ pakken på 1. september.
Bedst hilsner Michael
Mvh Hans |
|||||
dkwolf
Super bruger Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 18:06 | ||||
hehe så kan jeg godt lide at jeg har fået et brev i sidste uge, men ikke fået min opdatering - ringer så ind og de finder ud af jeg står registreret med min gamle sagem boks endnu og derfor ikke fået opdatering. Udfyldte ellers skemaet i butikken. Men jeg overlever nok, er glad for nok min 81'er og kan godt vente nogle dage med at få C+ pakken på. Men der skal måske kigges på de procedurer fordi hvis det kan ske for mig, sker det sikkert også for andre. :=) |
|||||
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|||||
Ally
Bruger Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Sendt: 01-September-2006 kl. 22:03 | ||||
Er der andre, der har fået checks fra TDC på beløbet efter returnering? Jeg har i dag fået en check på 214 kr. Hvad med resten? F.eks. de 2.500 kr. for selve boksen? Sender TDC flere checks ud, så man skal lægge det hele sammen?
|
|||||
egoego
Ny bruger Oprettet: 06-August-2006 Status: Offline Point: 11 |
Sendt: 02-September-2006 kl. 08:54 | ||||
Hej Jeg var på posthuset i går for at returnere min Selector HD. Jeg melder tilbage når jeg har modtaget min check !! I øvrigt har jeg stadig adgang til Canal + kanalerne på min Selector Casema, så det er ikke så meget man mister ved at returnere.
Venlig hilsen |
|||||
hansie
Sendt: 02-September-2006 kl. 08:56 | ||||
mon ikke de lukker din adgang til C+ når de får sagem81 retur ? Hans |
|||||
Besvar | Side <1234 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |