Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Zaragon
Guld medlem
Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 630
|
Sendt: 02-September-2006 kl. 10:55 |
hansie - det håber jeg ikke, de gør, og det mener jeg helt ærlig talt heller ikke, at de bør gøre!! Du har lidt HELT tilstrækkeligt, til at få en vis kompensation for et ufærdigt, problemfyldt produkt, som ikke har levet op til forventningerne.
I øvrigt mener jeg, at mk/TDC skrev, at man fik de 3 mdr Canal Plus, (enten ekstra eller som os, der er kunder i forvejen, refunderet penge i 3 mdr) UANSET om man vælger at returnere boksen.
CORRECT ME, IF I AM WRONG?
|
|
Chr_
Ny bruger
Oprettet: 01-September-2006
Point: 2
|
Sendt: 02-September-2006 kl. 15:06 |
Tilbudet få Canal+ i 3 md gratis, giver til dem der IKKE retunerer deres Sagem HD81
|
|
Chr_
Ny bruger
Oprettet: 01-September-2006
Point: 2
|
Sendt: 02-September-2006 kl. 15:14 |
lanil skrev:
mk_tdc skrev:
hansie skrev:
Super med opdelingen det blev lidt svært at følge med.
Jeg venter på brev........... og jeg blev registreret telefonisk for 1,5 uge siden.
Andre der har fået brev efter de telefonisk er blevet registeret ?
Hans
| Hej. I får ikke brev når vi har registreret jer. CANAL+ 3 mdr. gratis lægges ikke på på baggrund af hvorvidt i har eller ikke fået et brev. Vi søger alle ud der har en HD boks som ikke er returneret og lægger CANAL+ på. Det er den eneste måde vi kan styre det på.
vh
Michael
|
Hej Michael!
Nu har jeg prøvet at ringe ind for at registrere mig, i går fik jeg af vide af kortnr. skulle bruges, da jeg ringede ind i dag fik jeg så af vide af det var boksnr. jeg skulle registreres på
Da jeg så ringer ind her til aften, kender medarbejderen, "Christian" intet til at jeg skal registrere den, og kan ikke bruge boksnr. til noget som helst og oplyser at jeg skal henvende mig i forretningen hvor jeg har købt den!
Hvad gør jeg lige nu
|
Det var nu ikke sådan det blev sagt, tror du må have misforstået noget
|
|
Zaragon
Guld medlem
|
Sendt: 02-September-2006 kl. 15:31 |
Chr... : Jeg tror ikke, du har helt ret hvad angår det med returnering - jeg mener helt bestemt, at mk/TDC skrev, at kompensationen gjaldt HVADENTEN man måtte vælge at gøre: At returnere boksen eller beholde den. Jeg ORKER simpelthen ikke at rode tilbage i den gamle, LAAAAANGE tråd omkr. emnet, så jeg håber, mk/TDC selv vil komme frem omkr. dette.. Jeg står helt fast omkr., at vi har oplevet "svie og smerte" nok til at tilbuddet bør være "både-og" og ikke "enten-eller"... sidder i øvrigt her med brevet fra TDC, og det fremgår -imho- ikke særlig klart, såfremt det skal tolkes som et "enten-eller" tilbud. Jeg sidder selv her med en boks, hvor jeg DAGLIGT rapporterer genstarter til TDC (på anfordring!), så hvis jeg sender boksen tilbage, og bare står uden kompensation, så vil jeg blive MEGET utilfreds! ..og det med rette! ...og jeg ved, at jeg ikke er alene om dette... ....(resten af smiley's kan også bruges).
|
|
Emren
Ny bruger
Oprettet: 04-September-2006
Point: 3
|
Sendt: 04-September-2006 kl. 13:49 |
Nu har jeg ringet ind to gange til support for at høre hvor lang tid returneringsretten gælder - for det står der ikke noget om i brevet. Første gang kunne support ikke hjælpe, da intranettet var gået ned. Anden gang vidste support det ikke, lovede at vende tilbage (hvilket de ikke gjorde) men sagde dog at de regnede i hvert fald med at tilbuddet gjaldt uge 36 med. Er der andre, som har hørt noget vedr. frister??
|
|
Zaragon
Guld medlem
|
Sendt: 04-September-2006 kl. 13:52 |
Michael Krishnan fra TDC har i en ældre tråd skrevet, at fristen gjaldt til 15. september... men det har nu næppe nogen juridisk gyldighed, for hvad gør hr. og fru Hansen, der IKKE har kontakt til internet/dette forum???
Så længe kunden ikke har modtaget en skriftlig sidste dato, må det antages for juridisk gældende, at returneringsdatoen er "indenfor rimelig tid"... og det kan gradbøjes temmelig kraftigt!! ISÆR når produktet trods flere software updates ikke opfylder de oprindelig lovede krav!
Redigeret af Zaragon - 04-September-2006 kl. 13:56
|
|
Emren
Ny bruger
Oprettet: 04-September-2006
Point: 3
|
Sendt: 04-September-2006 kl. 14:23 |
Enig - og specielt når der i brevet henvises til en software opdatering i september/oktober måned. Må man vente og se den opdatering, inden man beslutter sig?! Jeg fristes til at forsøge -- men ender nok med at returnere boksen. Ikke fordi jeg ikke synes godt om den, men fordi der bare ikke rigtigt er noget HD indhold i udsigt.
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
|
Sendt: 06-September-2006 kl. 08:59 |
Jeg har valgt at returnere boksen.
Jeg tror simpelthen ikke på det produkt mere. Den har alt imod sig.
Jeg vil købe mig et ikke TDC supporteret produkt, og så få kanalerne og NU&NÆSTE, og så vil jeg være glad og tilfreds. Så jeg vil sige Farvel Sagem. Og velkommen alternativ.
|
|
egoego
Ny bruger
Oprettet: 06-August-2006
Point: 11
|
Sendt: 07-September-2006 kl. 16:35 |
hansie skrev:
mon ikke de lukker din adgang til C+ når de får sagem81 retur ?
Hans
|
Nu er der gået en uge siden jeg returnerede og der er endnu ikke lukket for min C+ adgang. Og jeg tvivler stærkt på at det sker. Personligt er jeg ligeglad da jeg ikke er voldsomt film-interesseret.
TDC vil næppe komme med en klar udmelding omkring dette. Da det ville få endnu flere til at returnere deres Selector HD boks.
Dråben der fik bægeret til at flyde over i mit tilfælde var, at problermene med at optage fra Selector HD på ens recorder ikke var løst. Og i sær de meldinger der kom som kunne tolkes som om det ikke er sikkert dette meget alvorlige problem ville blive løst.
Venlig hilsen
|
|
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
|
Sendt: 07-September-2006 kl. 16:42 |
Jeg venter stadig på min retur "label" den blev bestildt i sidste uge men de har åbenbart ikke travlt med at sende den til mig
Jeg har også fået C+ kanalerne...
Hans
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
|
Sendt: 07-September-2006 kl. 16:46 |
Ja vi skal snart have en ny tråd. Klage over ventetiden på labels. men de skal nok have lavet en ny version af label som skal godkendes i frankrig
|
|
egoego
Ny bruger
Oprettet: 06-August-2006
Point: 11
|
Sendt: 08-September-2006 kl. 17:48 |
hansie skrev:
Jeg venter stadig på min retur "label" den blev bestildt i sidste uge men de har åbenbart ikke travlt med at sende den til mig
Jeg har også fået C+ kanalerne...
Hans
|
Ja, men du har jo heller ikke returneret din boks endnu og har derfor naturligvis c+ kanalerne.
Der blev fra forskellig side rejst spørgsmål til om man kunne beholde sin gratis adgang til C+ kanalerne på f.eks. sin Selector Casema efter man havde returneret sin Selector HD boks.
Det tyder det bestemt på at man kan. Så har man en gammel Selector har jeg svært ved at finde argumenter for IKKE at vælge at returnere Selector HD boksen og få en check på kr 2500.
Venlig hilsen
|
|