Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
steffens
Ny bruger
Oprettet: 27-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 8
|
Emne: Tdc tv kan dette være rigtigt ? Sendt: 19-Marts-2010 kl. 07:46 |
hej
Ville lige høre om der er andre der har oplevet det samme som mig.
jeg har haft tdc tv nu i næsten to år og har sådan set være rigtig glad for det, lige
ind til i går, hvor min digitale modtager pludeslig går ud og ik vil tænde igen,
ringer så strak til tdc kundeservic, for at høre hvad der kan være galt, deres meldning er klar
mingtale modtager er defekt og jeg skal ha en ny. så langt så godt, men men de skal sende en ny med posten fra deres central lager, da vi nu er sidst på eftermiddagen torsdag kan jeg tidligst
have den ny digtale modtager mandag, hvilket altså vil sige 4 dage uden tv som jeg i øvrigt betaler en go pris for at for lov at se. dette er for mig alt for dårlig service fra TDC side, ER der andre der har oplevet samme problem ??
kan kun sige at dette bliver enden for tdc som udbyder af tv og bredbånd hos mig
til evt ny kunder tænk over dette før du vælger tdc tv eller håb på at deres elektronic holder evigt
mvh en før så tilfreds tdc tv kunde
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 08:31 |
Helt ærlig, så kan jeg ikke se problemet - ud over at du er TV"-narkoman".
Hvad havde du forventet? At TDC starter en mand og en bil op, og kører fra den ene ende af landet til den anden, for at du ikke skal få abstinenser?
Hvorfor skal TDC-ansatte arbejde på skæve tidspunkter, "bare" fordi en boks står af?
Hvad den dag, hvor Post Danmark skærer ned til kun at levere post 3 - dage om ugen? Er det så stadig TDC's skyld, at din boks går i stykker den dag, hvor Post DK ikke leverer dagen efter. Det er jo for pokker heller ikke TDC som har valgt, at der er noget der hedder weekend.
Brug tiden på venner og familie!
M.v.h.
|
 |
binderup
Super bruger
Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 262
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 10:33 |
Vildt griner. En nede tid på knap en halv procent og man er vildt utilfreds :-)
Da du i sin tid bestilte det - der gik der vel også nogle dage fra bestilling til levering af hardware?
Hvis din netforbindelse virker så kan du vel se TV via deres hjemmeside? http://tvguide.tdconline.dk/web_tv/
|
 |
rigo
Guld medlem
Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 10:34 |
steffens skrev:
hej
Ville lige høre om der er andre der har oplevet det samme som mig.
jeg har haft tdc tv nu i næsten to år og har sådan set være rigtig glad for det, lige
ind til i går, hvor min digitale modtager pludeslig går ud og ik vil tænde igen,
ringer så strak til tdc kundeservic, for at høre hvad der kan være galt, deres meldning er klar
mingtale modtager er defekt og jeg skal ha en ny. så langt så godt, men men de skal sende en ny med posten fra deres central lager, da vi nu er sidst på eftermiddagen torsdag kan jeg tidligst
have den ny digtale modtager mandag, hvilket altså vil sige 4 dage uden tv som jeg i øvrigt betaler en go pris for at for lov at se. dette er for mig alt for dårlig service fra TDC side, ER der andre der har oplevet samme problem ??
kan kun sige at dette bliver enden for tdc som udbyder af tv og bredbånd hos mig
til evt ny kunder tænk over dette før du vælger tdc tv eller håb på at deres elektronic holder evigt
mvh en før så tilfreds tdc tv kunde |
Endnu en forkælet forbruger, der forventer det umulige fra en leverandør, og straks truer med opsigelse. For derefter at hænge leverandøreren ud på nettet.
Come on. TDC gør hvad de kan for at du får en ny box. Læs en bog 
|
 |
steffens
Ny bruger
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 11:22 |
skal da nok lige love for at man kan blive kan blive sablede ned her inde, skrev ikke dette her indlæg for få ider til hvad jeg ellers kan få min tid til at gå med dette skal jeg nok selv bestemme så ik flere af den slags indlæg tak.
tdc kunne jo i stedet for kun at have den digtalemotagerboks på et central lager måske osse have et par stykker i den lokale tdc butik har f .eks selv tilbudt at jeg nemt kunne køre til nærmeste tdc butik og hente en eller måske låne den de har i udstilling men dette kunne heller ikke lade sige gøre da det var umuligt for tdc kundeservice at komme i kontakt med deres tdc butikker.
til slut vil jeg på igen måde hænge tdc ud for jeg har være mere end tildfreds med deres produkt.
jeg ønsker kun at høre om andre har oplevet samme problemstilling
så dumme komentare om havd jeg ellers kan lave frabedes venligst.
|
 |
steffens
Ny bruger
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 11:27 |
og ja kan skam se tv via nettede dog er det ikke alle kanaler der er til rådighed på web delen.
syndes heller ikke at det er i særlig go kvalitet , det hakker en del og er svært at skift til fuldskærm uden at det fryser, men fred være med det.
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 11:32 |
Der er da en midlertidig løsning. Du kunne jo rigge en antenne op, så det er muligt at se kanalerne på MUX1 og 2 Indtil da, så er du da ikke helt uden TV til på Mandag.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
rigo
Guld medlem
Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 11:54 |
steffens skrev:
skal da nok lige love for at man kan blive kan blive sablede ned her inde, skrev ikke dette her indlæg for få ider til hvad jeg ellers kan få min tid til at gå med dette skal jeg nok selv bestemme så ik flere af den slags indlæg tak.
tdc kunne jo i stedet for kun at have den digtalemotagerboks på et central lager måske osse have et par stykker i den lokale tdc butik har f .eks selv tilbudt at jeg nemt kunne køre til nærmeste tdc butik og hente en eller måske låne den de har i udstilling men dette kunne heller ikke lade sige gøre da det var umuligt for tdc kundeservice at komme i kontakt med deres tdc butikker.
til slut vil jeg på igen måde hænge tdc ud for jeg har være mere end tildfreds med deres produkt.
jeg ønsker kun at høre om andre har oplevet samme problemstilling
så dumme komentare om havd jeg ellers kan lave frabedes venligst. |
Husk nu at "læse" smileyerne også.
Du skriver et indlæg for at høre hvad vi mener, og nogle er altså ikke enig i at TDC har behandlet dig dårligt. Hvis du ønkser at få ret skal du ikke skrive herinde. Du ligger vel selv op til at vi tager en debat om emnet.
Anyways. Jeg håber du får din boks så hurtigt som muligt, og så kommer Radiomanden jo med en lille workaround.
|
 |
steffens
Ny bruger
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 12:04 |
er skam helt klar over at ikke alle er enige i mit syn på sagen, og ville meget gerne have en debat igang så ku det jo være at tdc måske så det og kom på en andeløsning end den nuværende for når man betal lige ved 700 kr om månden for at se tv så er 4 dage lang tid at vente på en boks+ at alt der var optaget på hardisken naturligvis er væk. radiomandens forslag er rigtig godt hvis jeg bare havede været så heldig at have et tv med dvbt i syndes ikke at jeg ville rende ud og købe en boks for 4 dage.
|
 |
ridderdk
Guld medlem
Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 17:27 |
Indlægget ligner en tidlig aprilsnar, du mener det vel ikke seriøst????
Redigeret af ridderdk - 19-Marts-2010 kl. 17:31
|
 |
dkduck
Bruger
Oprettet: 28-September-2005
Point: 109
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 21:41 |
steffens skrev:
er skam helt klar over at ikke alle er enige i mit syn på sagen, og ville meget gerne have en debat igang så ku det jo være at tdc måske så det og kom på en andeløsning end den nuværende for når man betal lige ved 700 kr om månden for at se tv så er 4 dage lang tid at vente på en boks+ at alt der var optaget på hardisken naturligvis er væk. radiomandens forslag er rigtig godt hvis jeg bare havede været så heldig at have et tv med dvbt i syndes ikke at jeg ville rende ud og købe en boks for 4 dage. |
Lige ved 700 om måneden??? Så må du også have ekstra TV installeret og så kan du vel se det der i stedet!!
|
MVH
Erik M M
>> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220
|
 |
Fnulder
Guld medlem
Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 21:55 |
steffens skrev:
tdc kunne jo i stedet for kun at have den digtalemotagerboks på et central lager måske osse have et par stykker i den lokale tdc butik har f .eks selv tilbudt at jeg nemt kunne køre til nærmeste tdc butik og hente en eller måske låne den de har i udstilling men dette kunne heller ikke lade sige gøre da det var umuligt for tdc kundeservice at komme i kontakt med deres tdc butikker. |
Du skal tænke på TDC nok har masser af bokse til service hele tiden. De kan ikke bare rippe deres butikker for lånebokse. De skal jo sælges til nye kunder eller bruges til demonstration.
|
 |