|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Det er kommentarerne her som er vigtigste
Redigeret af moho - 28-August-2008 kl. 16:48 |
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Har kigget .... Og? Forstår ikke hvor du vil hen - og hvad det er du forsøger at gøre til et stort problem. |
||
![]() |
||
Gatnuk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2008 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Well, for en som ikke har levet med Parabol, men normal kabel-TV/antenne forening, som det lyder moho har, så kan jeg se problemet i at han ikke kan tage forskellige kanaler på flere TV og samtidig optage det han vil :)
Dette er ikke muligt via TDC som det er PT, men det er jo ikke anderledes end som hvis man havde Parabol :), der er muligheden, men du skal betale en lille skvat ekstra for at gøre det :). Denne mulighed får du også med TDC til september, håber og krydser fingre ^^. De kan jo nå at udskyde det endnu. Har selv TDC TV, og det kører upåklageligt, fornuftig billedkvalitet og de små info skærme når man zapper frem og tilbage imellem kanalerne er en sød lille finesse. |
||
![]() |
||
j.stensig ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Til Janelne
Kan sagtens følge dine tanker omkring "overvågning", det er helt sikkert en potentiel bagside ved TDC TV. Mht. at føle sig snøret, så har jeg det ikke sådan, dog synes jeg blot at det er ærgerligt at det ikke kan lade sig gøre hos mig (endnu). Det er dog noget man bør undersøge inden man bestiller TDC TV, hvis det er kritisk for ens beslutning. Jeg optager i dag blot evt. "anden-udsendelse" på min anden harddiskoptager via dvb-t, i de reelt sjældne situationer hvor behovet opstår |
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Det var dog en fesen omgang film
Jeg kan nu se, at TDC skriver følgende på deres hjemmeside: I løbet af 2008 tilbyder vi tv-kanaler i HD kvalitet med TDC TV. Så der må være noget på vej. Redigeret af janelne - 29-August-2008 kl. 11:14 |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Kære Jan Med overvågning tænkte jeg kun på statistik af hvad man så, i forhold til Programleverandørerne. Ligesom hvad hedder boksen til de ca 1100 som anvendes i øjeblikket. Marketing / Reklame. TV Meteret Redigeret af moho - 29-August-2008 kl. 16:39 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |