recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC-TV Opdatering 15/2-10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC-TV Opdatering 15/2-10

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Thomas Wandahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 15:04

Hej kolmorgen,

 

At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr. Du er velkommen til at sende mig en besked med dit telefonnummer, så skal jeg se på, hvordan vi kan få det til at fungere hjemme hos dig.

 

Det er desværre ikke muligt for os at sige, hvilke kanaler der fremover vil blive en del af vores TDC TV pakker.

 

 

Med venlig hilsen

 

 

Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC

Med venlig hilsen



Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC



www.tdc.dk/forum
Til top
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 15:07
kommer der ikke flere kanaler på homtrio
Til top
kolmorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Thomas Wandahl Thomas Wandahl skrev:

Hej kolmorgen,

 

At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr. Du er velkommen til at sende mig en besked med dit telefonnummer, så skal jeg se på, hvordan vi kan få det til at fungere hjemme hos dig.

 

Det er desværre ikke muligt for os at sige, hvilke kanaler der fremover vil blive en del af vores TDC TV pakker.

 

 

Med venlig hilsen

 

 

Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC


Jeg har sendt dig en besked... Som jeg skriver, så drejer det sig nok bare om, at den lige skal genstartes... Men du kan jo lige slå mit nummer for at se om alt er som det skal være...
Til top
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 15:33
ok 
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 17:19
Hej Thomas,

Jeg vil også rose både du og TDC for at deltage i dette forum. Men jeg har også et spørgsmål angående StartForfra. Det er jo en funktion i tidligere har fortalt vil blive mulig at bruge som TDC Tv-kunde. Men kan du fortælle hvornår i har planer om at lancere funktionen? Den har jo været længe undervejs.

Med venlig hilsen,
Michael Staal-Olsen
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Thomas Wandahl Thomas Wandahl skrev:

Hej kolmorgen,

 

At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr. Du er velkommen til at sende mig en besked med dit telefonnummer, så skal jeg se på, hvordan vi kan få det til at fungere hjemme hos dig.

 

Det er desværre ikke muligt for os at sige, hvilke kanaler der fremover vil blive en del af vores TDC TV pakker.

 

 

Med venlig hilsen

 

 

Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC

Hej Thomas,
 
Hvad dækker det "rigtige udstyr" ?
 
Jeg har f.eks multiroom boksen samt 3 tv strømme og jeg kan ikke hverken optage, se optaget tv eller lignende på min multiroom boks? Jeg går udfra jeg har det nyeste da jeg blev kunde her i starten af Januar.
Til top
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 21:38
det er stadie ikke dansk text på tv 1000 drama
Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
Jeg har f.eks multiroom boksen samt 3 tv strømme og jeg kan ikke hverken optage, se optaget tv eller lignende på min multiroom boks? Jeg går udfra jeg har det nyeste da jeg blev kunde her i starten af Januar.
 
Du kan kun se optagelser fra hovedboksen... du kan ikke bestille optagelser fra multiroomboksen.
Har du prøvet at genstarte boksene... så de kan hente ny software? (Strømmen skal slåes helt fra...)
 
Har du Plus-abonnement?
Til top
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 21:51
ja

Til top
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 22:00
skal man slukke helt
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 22:27
Få nu stoppet DDSA. Hvor er det bare belastende at samtlige TDC tråde skal smadres med det samme evindelige dumme spørgsmål og kommentarer.
Og recordere.dk er ikke den eneste hifi-side DDSA huserer op. Under navnet SAS stiller han præcis samme spørgsmål igen og igen.
Er der ikke en administrator der kan kigge på sagen?
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

 
Jeg har f.eks multiroom boksen samt 3 tv strømme og jeg kan ikke hverken optage, se optaget tv eller lignende på min multiroom boks? Jeg går udfra jeg har det nyeste da jeg blev kunde her i starten af Januar.
 
Du kan kun se optagelser fra hovedboksen... du kan ikke bestille optagelser fra multiroomboksen.
Har du prøvet at genstarte boksene... så de kan hente ny software? (Strømmen skal slåes helt fra...)
 
Har du Plus-abonnement?
Hey Jean,
 
Hmm... modstridende oplysninger :P:P
 
Kundeservicechefen skrev på side 3 : At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr...
 
Jeg har haft taget strømmen fra begge bokse :) alle kanaler er kommet på begge bokse, eneste er tv1001 stadig er der med ingen programinfo men man kan se tv1000 drama der uden danske tekster :)
 
Ja jeg har multiroom :) jeg har det hele minus HD pakken :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu