recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC-TV Opdatering 15/2-10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC-TV Opdatering 15/2-10

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 22:43
ok det var det jeg vil vide
Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

[Hey Jean,
 
Hmm... modstridende oplysninger :P:P
 
Kundeservicechefen skrev på side 3 : At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr...
 
 
Nej, vi skriver da det samme?  At man kan se optaget TV via multiroom...  (Jeg kan ikke se at han skriver noget om muligheden for at bestille optagelser...)
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

[Hey Jean,
 
Hmm... modstridende oplysninger :P:P
 
Kundeservicechefen skrev på side 3 : At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr...
 
 
Nej, vi skriver da det samme?  At man kan se optaget TV via multiroom...  (Jeg kan ikke se at han skriver noget om muligheden for at bestille optagelser...)
Nej du skriver man kun kan se det på den ene boks ? altså hovedboksen? som jeg forstår hans besked siger han at på multiroom boksen kan man se optaget tv inkl nogen af plusfaciliteterne?
 
Fordi man har altid kunne optage selvom man havde multiroom men kun på hovedboksen??
 
EDIT: og det er også det kolmorgen spørger om og får svar på at man nu kan se optaget tv på multiroom boksen pr den 15/2 Smile
 
Hehe :D
 
Så for at opsummere :Big smile
Hvordan kan jeg komme til at se det jeg har optaget på hovedboksen på min multiroom boks ? og hvilke ekstra faciliteter er der tale om ? Smile


Redigeret af A88 - 17-Februar-2010 kl. 23:47
Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Hvordan kan jeg komme til at se det jeg har optaget på hovedboksen på min multiroom boks ? og hvilke ekstra faciliteter er der tale om ? Smile
 
Som jeg forstår det så bliver følgende muligt:
 
1. Det bliver muligt at se sine optagelser (som ligger på hovedboksen) via dine multiroom-bokse.
 
2. Det skulle også blive muligt at planlægge og slette optagelser via en multiroom-boks...
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Hvordan kan jeg komme til at se det jeg har optaget på hovedboksen på min multiroom boks ? og hvilke ekstra faciliteter er der tale om ? Smile
 
Som jeg forstår det så bliver følgende muligt:
 
1. Det bliver muligt at se sine optagelser (som ligger på hovedboksen) via dine multiroom-bokse.
 
2. Det skulle også blive muligt at planlægge og slette optagelser via en multiroom-boks...
 
Okay :)
 
Men hvordan? det skulle have været lanceret her den 15 jo ? og det virker ikke hos mig, har prøvet igen igår nat at tage strømmen fra begge bokse og stadig er det ikke muligt ?
Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 17:18
Hvor har du læst at det skulle være lanceret d. 15.?
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Hvor har du læst at det skulle være lanceret d. 15.?
Jeres Kundeservice chef her på siden har sagt det:
 
Oprindeligt skrevet af Thomas Wandahl Thomas Wandahl skrev:

Hej kolmorgen,

 

At se optaget tv på Multiroom, er blevet lanceret 15/2 2010, inkl. nogen af Plusfaciliteterne. Dette betyder, at det nu er muligt at se optaget tv på Multiroom boksene. Dog kræver dette, at man har Plusabonnement samt det rigtige udstyr. Du er velkommen til at sende mig en besked med dit telefonnummer, så skal jeg se på, hvordan vi kan få det til at fungere hjemme hos dig.

 

Det er desværre ikke muligt for os at sige, hvilke kanaler der fremover vil blive en del af vores TDC TV pakker.

 

 

Med venlig hilsen

 

 

Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC

Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Jeres Kundeservice chef her på siden har sagt det:
 
Den med "jeres" forstår jeg ikke....
 
Okay, fair nok... hvis du har en funktion der ikke virker, så bør du melde det til TDCs fejlmelding på 80 80 80 47.
 
 


Redigeret af Jean - 18-Februar-2010 kl. 22:19
Til top
A88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Jean Jean skrev:

Oprindeligt skrevet af A88 A88 skrev:

Jeres Kundeservice chef her på siden har sagt det:
 
Den med "jeres" forstår jeg ikke....
 
Okay, fair nok... hvis du har en funktion der ikke virker, så bør du melde det til TDCs fejlmelding på 80 80 80 47.
 
 
Hehe, var det ikke dig der arbejdede hos tdc? Embarrassed
 
Hvis ikke så undskyld det med jeres :D
Til top
Thomas Wandahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2010 kl. 09:39

Hej alle,

Jeg har efter mit indlæg i onsdags været i dialog med vores eksperter angående funktionen på multiroom boksene, der vil gøre det muligt at se optagede programmer fra alle tv i husstanden.

Jeg var desværre lidt for ivrig i forhold til lanceringen af denne nye funktion. Den var planlagt til at blive lanceret D.15.02, men vores eksperter har valgt at udskyde lanceringen for at sikre, at produktet virker optimalt, når vi skyder det i gang.

Når vi lancerer den nye funktion, vil det være sådan, at man fra alle tv i husstanden kan tilgå de programmer, man allerede har optaget på sin "hovedboks" og man vil også fra alle tv kunne planlægge optagelser. Det vil ikke være muligt at spole og pause live-udsendelser på multiroom boksene.

Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt sige noget om dato for lancering, men jeg vil lave et indlæg på denne tråd, når jeg kender datoen.

Jeg beklager min tidligere udmelding.

 

Med venlig hilsen



Thomas Wandahl

Kundeservicechef i TDC



www.tdc.dk/forum
Til top
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 22:58
Hej Thomas Wandahl
 
Fedt at du skriver med på dette forum - men jeg har kun ét spørgsmål, som har trængt sig på de seneste par uger: Er muligheden for at se de optagede udsendelser fra sin Multiroom boks snart på trapperne?
 
Glæder mig til det dukker op!
Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Marco Marco skrev:

Er muligheden for at se de optagede udsendelser fra sin Multiroom boks snart på trapperne?
 
Funktionen er udsat på udbestemt tid. Årsagen kender jeg ikke... men måske har der været problemer og så vælger man at udsætte fremfor at reklamere for en løsning, som kun er halvfærdig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu