|
Tekster på chromecast |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2016 kl. 20:17 |
Game of Throne er startet, og jeg har lige erfaret at når der kun er en række tekster så forsvinder 1/2 delen af tekstlinjen ud i bunden af billedet. Jeg ser det via IPad til ChromeCast til tv, kan jeg få hele teksten med på nogen måde.
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ved samsung prøv og set tvet til just scan istedet for 16-9. tjek evt også om du har overscan slået til.
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Det er ikke et Samsung men Panasonic tv
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Samme fremgangsmåde med Pana
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Okay
![]() |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
har du været inde og se om overscan er slået til. Du skal ind under indstillinger på din pana
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg har også oplevet det på det seneste at hvis der er 2 linier tekst, så mangler ½ af den nederste.
Jeg vil tro at det er en fejl i app'en eler FW på CC, da problemet ikke har været der tidligerer.
|
|
![]() |
|
Jeg har heller ikke haft problemer før, det er noget der er kommet for nyelig
|
|
![]() |
|
Havde heller ikke problemet før. Løsningen ved mig var overscan skulle slåes fra på mit på mit panasonic tv og indstille til just scan på samsung. Så virker det perfekt igen
|
|
![]() |
|
supertak, jeg prøver når jeg kommer hjem
|
|
![]() |
|
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Har samme problem ... på et gammelt Panasonic TV (HD ready)
Der er ingen muligheder for at ændre overscan - og ingen af Aspect indstillingerne hjælper. Men har læst på Google's ChromeCast forums at udviklingsteamet 'kigger på det' |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
På mit TX-P42X10Y er det muligt: Menu -> Indstilling -> Andre indstillinger -> Overscan Fra/Til Mvh. JørgenT |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |