|
Televisions test af LG 65ec9700 4K OLED |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det lyder godt nok spændende , men hvad med motion resolution?
Og for fand.. det skal IKKE være buet ![]() MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
|
Dovenskab, uvilje ? Der må være nogen der kan lære ham det. ![]() Redigeret af hansie - 08-December-2014 kl. 17:41 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Jamen du skal da også lave noget
![]() ![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|
John, du skal bare lave en kopi af dit link ind her også, så virker det:
![]() Redigeret af kskruger - 08-December-2014 kl. 18:05 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Man har ikke fjernet en fis... M.v.h. |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
|
@KsKruger , ja men det gør det bare IKKE her....Jeg skal gøre det flere gange , og fjerne det der står ...http , så får jeg det til at virke.
For år tilbage kunne man nemlig bare copy/paste link OG billeder , det virker ikke mere. MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Hother - hvilken enhed giver dig problemer? Hér virker det både på Windows7, Windows Phone, Samsung Galaxy og en iPad....!!
M.v.h. |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Uanset, - tak for linket Hother .
Jeg synes så ikke ,at prisen er skræmmende set i lyset af ,hvad 55" udgaven kostede ,da den introduceredes . Som de fleste andre ærgrer jeg mig dog også over den buede trend . |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
|
Det er sikkert af nød de laver dem buede.
Knækker sikkert for nemt hvis de er flade når de bliver så tynde. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Nu er det nævnte TV vist ikke helt så buet som visse andre. Og den gode ting her hos mig er faktisk (har regnet lidt på det), at jeg faktisk godt kan have plads til et 65 tommer i og med at det er lidt buet - sådan rent optisk - synsmæssigt
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Jeg ville kunne leve med buen på en OLED. Det er værre på LCD. Da jeg havde 55" modellen hjemme, så var der dog nogle uhensigtsmæssigheder, som stammede fra buen idet der var kommet "buler" på selve panelet. Jeg tænker, at det er en sideeffekt ved at bue skærmen, som ikke ville have været så synlig hvis den var flad. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
|
Hvorfor laver de buen, er den billigere at producere ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |