|
Telmore Musik, Er det noget værd? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2015 kl. 14:06 |
Hej,
Jeg står overfor at skulle finde et telefonabb. og mine krav er godt med data, 4G, godt netværk og musik streaming inkluderet. De 2 pakker jeg har fundet interessante er: Bibob 10/10 med Wimp til 149 DKK Telmore 10/20 med Telmore Musik, HBO Nordic, CMore, etc. til 249 DKK Jeg vil egentlig gerne have alle ekstra pakkerne som er med i Telmore abb. også især HBO, Politiken, TV2 Play og Euroman tiltaler mig. Jeg er bare usikker på om Telmore Musik er ok i forhold til Wimp som jeg tidligere har haft (og var udemærket tilfreds med). Jeg læste et sted af Telmore har ca. 1M sange, mens WIMP har ca. 23M sange. Jeg vil gerne høre folks erfaringer omkring musik udvalget, er det stort og bredt nok til at dække folks behov? Derudover vil jeg gerne høre om erfaringer med deres iOS app og med integration med SONOS? Så opsummeret kort. Hvad er folks erfaringer med:
Tak!
Redigeret af iVinther - 19-Februar-2015 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Telmore har ikke Sonos integration i modsætning til de tilsvarende TDC musik tjenester som Yousee Play Musik og TDC Play musik.
Så vidt jeg ved er de 3 tjenester ens mht. udvalg, men kan tage fejl. Har selv Yousee Play Musik og dækker familiens behov. Udvalget er stort og kvaliteten er udmærket. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
Telmore Musik understøtter Sonos iflg. den mail jeg fik fra dem i sidste uge...
Har dog ikke testet det endnu
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Telmore er ikke at finde under apps i Sonos kontrolleren. |
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7186 |
Er det ikke bare TDC app der skal bruges
|
|
![]() |
|
Kan se Telmore Musik er i beta og skal findes under Sonos Labs
|
|
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Er med på en lytter mht udvalget af musik på Telmore Play :)
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg har begge, og umiddelbart er udvalget det samme men det er svært at sige.
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Synes en vigtig pointe i forbindelse med, om du skal vælge det ene eller andet abonnement, er at Telmore så vidt vides stadig kører med en 48 Kbit/s dolby pulse kvalitet, hvor TDC for længe siden efterhånden opgraderede deres streaming til 192 Kbit/s Ville selv tjekke op på om det er ændret til det bedre, hvis jeg skulle vælge.
|
|
![]() |
|
Telmore siger selv udvalget er ca. 20 mill. |
|
|
|
![]() |
|
Hvilken lydkvalitet har TELMORE Musik på SONOS?
Lydkvaliteten på TELMORE Musik via SONOS er 320 kbit/s AAC Dolby Pulse,
baseret på lossless kildefiler for optimal lydoplevelse. Samme høje
lydkvalitet som på TELMORE Musik web. Hvilken bitrate streames musik i? Musik bliver via app streamet i 192 Kbit/s i Dolby Pulse Encoding. På pc/mac er bitraten 320 Kbit/s. Redigeret af mufcdk1974 - 19-Februar-2015 kl. 17:16 |
|
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Og valget mellem 48 og 192 Kbits via deres mobil app så er det vel det samme some Yousee musik. Mon ikke det er samme produkt bare med forskellige navne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |