Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19467
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 14:41 |
Kampus skrev:
Ah, 3 år er de nu ikke endnu. Mit er fra jan 09. Og så vidt jeg husker, lukkede Pioneer først for TV produktionen flere md senere. Så hvis Panasonic har haft teknologien i maks 2 år, passer det vist bedre |
http://gizmodo.com/#!364842/pioneer-will-give-kuro-secret-sauce-to-panasonic-says-nikkei Klaus
|
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 14:50 |
Shiva skrev:
Kampus skrev:
Shiva skrev:
Kampus skrev:
Ah, 3 år er de nu ikke endnu. Mit er fra jan 09. Og så vidt jeg husker, lukkede Pioneer først for TV produktionen flere md senere. Så hvis Panasonic har haft teknologien i maks 2 år, passer det vist bedre |
V10, VT20, VT30
Så 3 årgange da, hvis vi skal fluekneppe. Generationer om du vil. Så er jeg vist dækket af... |
Den knepning klarer du selv
|
Jamen super!! Bliv da ved med at spamme tråden med flere ligegyldigheder.
Hvis min pointe fra første indlæg gik din næse forbi, så fint nok. Det har jeg forstået, men tag lige og hold al dit sædvanlige off-topic gejl ovre i jeres private snik-snak tråd. |
Tværtimod! Jeg forstod fuldstændigt din pointe, og derfor reagerede jeg. Men hvis du vælger at blive mavesur over det, så bevares
Hvem startede spam'en
|
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 14:59 |
Shiva skrev:
En tanke...
Jeres Kuro'er er 3 år gamle og stadig de bedste på markedet mht. billedkvalitet. Hvordan kan et entusiastforum sidde og juble over at "...nu puster Pana os virkeligt i nakken"??? Især når man tænker på, at Panasonic har haft samme Kuro teknologi i hænderne i dette tidsrum.
Jeg synes sgu, det er sørgeligt at der ikke kan udvikles en ny reference. Er det stadig OLED, vi skal vente på? |
min 500M model kom frem i sep 2008 pris 35000 kr købte mit i foråret 2009 pris 20000 kr ikke underligt pio måtte lukke deres tv produktion
samt en 500m, var slet ikke til private, men var til erhverv og kunne bruges som reklame fremviser
hvorfor jubler vi. fordi en pan vt30 er næsten lige så god som en pio der hvor jeg ser det, mangler den faktisk kun lidt på sortniveau det tror jeg godt panasonic kunne levere, men det har noget og gøre med strøm der hvor panasonic og pioneer ligger nu, er nogenlunde hvad plasma teknologien kan levere
så for at få et større spring, Ja der skal vi over i oled eller måske en helt anden teknologi men det skal også laves ordenligt, nogle producenter lavere jo deres egen version af god billedekvalitet gider ikke og nævne navn. led/lcd kommer aldrig til at slå et plasma tv. i hvertfald ikke på 3D delen sikkert heller ikke på 2D
beholder mit pio i nogle år endnu, men ser rigtig mange film på projektor så mit pio kører ikke mange timer om ugen
Redigeret af xcardman - 27-April-2011 kl. 15:11
|
|
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 15:15 |
Hother skrev:
Jeg tror måske, at man går lidt fejl, hvis man mener, at Panasonic har haft et mål om at overgå Pioneer. Panasoinc har en filosofi om, at levere en fremragende billedkvalitet, og med en udvikling også på andre områder. Og det mener jeg panasonic lever op til. I virkeligheden er Panasonic jo på flere områder mere fleksibelt end noget Pioneer TV (internettjenester, 3D og forskellige tunere osv). Man kan så diskuttere om det er det, som hver enkelt bruger ønsker - det er jo nok svært at opfylde. Panasonic har og havde en anden målgruppe end Pioneer.
|
Det kan jeg ikke være uenig i, men hvis Pioneer var fortsat, havde deres skærme jo sikkert også haft alle de features, du nævner.
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
|
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19467
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 15:33 |
Shiva skrev:
Det kan jeg ikke være uenig i, men hvis Pioneer var fortsat, havde deres skærme jo sikkert også haft alle de features, du nævner. |
Eller blot et endnu bedre billede... Men folk får, hvad de vil betale for! Klaus
|
|
|
taj59
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 16:34 |
nu har jeg gentagende gange læst, de 3 herre's negative kommentar, om Panasonic VT30 TV,
Shiva,xcardman.KlausDm i har åbenbart så stor kærlighed, til jeres Pioneer TV, og fair nok, men så lad dog være med, at skrive de samme negative kommentar, på hvert et nyt Panasonic emne, det er livet sku for kort til, at vi andre skal læse om, jeres dårlige karma, hver gang der er et nyt emne om Panasonics nye 2011 produkter
her er den sædvanlige dumme kommentar, KlausDm skriver gang på gang, men folk får, hvad de vil betale for
og Shiva skriver dette til Hother Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. dette fortæller vist mere om Shiva, end om Hother's enkle indlæg uden arrigskab
om xcardman er det enste jeg kan sige, at han idet mindste ikke er nedladende i sit ordsprog, men kun negativ, over for Panasonic Plasma TV, men for fanden, opret en tråd, hvor i kan rose de gamle Pioneer plasma TV, jeg kan kun være enig, om at Pioneer lavde super gode plasma TV, og alt det snak om Panasonic, ikke nå Pioneer Kuro sorte niveu, er noget vås, man skal være godt nørdet, hvis denne ene ting, skulle få alle de andre gode nye forbedringer, af Panasoc 2011 TV, til at få folk, til ikke, at købe et Panasonic TV,men det tror jeg ikke at 99% vil afskrække dem for ikke at købe et Panasonic VT30.
nå men nu fik jeg luft, for mine tanker, jeg håber ikke at have stødt for mange her inde med dette
men hvis der er, så er der sku ikke noget at gøre ved det
Redigeret af taj59 - 27-April-2011 kl. 16:38
|
|
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 16:37 |
hvilket forum læser du i det kan da ikke være denne tråd har ikke skrevet et negativt ord om vt30, nogen steder
Redigeret af xcardman - 27-April-2011 kl. 16:40
|
|
kennethbrdk
Guld medlem
Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 17:08 |
xcardman skrev:
hvilket forum læser du i
det kan da ikke være denne tråd har ikke skrevet et negativt ord om vt30, nogen steder
|
Næ, kan jeg egentlig heller ikke se - Der skrives endda "hvorfor jubler vi. fordi en pan vt30 er næsten lige så god som en pio" - og det er da en kompliment eftersom pioneer stadig er reference (mange steder) på billedkvalitet
|
|
taj59
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 17:12 |
xcardman skrev:
hvilket forum læser du i
det kan da ikke være denne tråd har ikke skrevet et negativt ord om vt30, nogen steder
|
nej ikke så meget i denne tråd,men i de andre tråde her på recorder, om VT30 og dem er der mange af
|
|
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 17:15 |
taj59 skrev:
xcardman skrev:
hvilket forum læser du i
|
nej ikke så meget i denne tråd,men i de andre tråde her på recorder, om VT30 og dem er der mange af |
det kan jeg kun sige en ting til du læser som vinden blæser
det er fakta en pio har bedre sort det er hvad jeg har skrevet og det stå også højt og tydeligt i testen så klag du til Rasmus der har lavet denne test
|
|
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 17:33 |
taj59 skrev:
og Shiva skriver dette til Hother Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. dette fortæller vist mere om Shiva, end om Hother's enkle indlæg uden arrigskab |
Og du har så aldrig hørt om 'signaturer'?
|
|
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
|
Sendt: 27-April-2011 kl. 17:41 |
taj59 skrev:
nu har jeg gentagende gange læst, de 3 herre's negative kommentar, om Panasonic VT30 TV,
Shiva,xcardman.KlausDm i har åbenbart så stor kærlighed, til jeres Pioneer TV, og fair nok, men så lad dog være med, at skrive de samme negative kommentar, på hvert et nyt Panasonic emne, det er livet sku for kort til, at vi andre skal læse om, jeres dårlige karma, hver gang der er et nyt emne om Panasonics nye 2011 produkter
her er den sædvanlige dumme kommentar, KlausDm skriver gang på gang, men folk får, hvad de vil betale for
og Shiva skriver dette til Hother Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. dette fortæller vist mere om Shiva, end om Hother's enkle indlæg uden arrigskab
om xcardman er det enste jeg kan sige, at han idet mindste ikke er nedladende i sit ordsprog, men kun negativ, over for Panasonic Plasma TV, men for fanden, opret en tråd, hvor i kan rose de gamle Pioneer plasma TV, jeg kan kun være enig, om at Pioneer lavde super gode plasma TV, og alt det snak om Panasonic, ikke nå Pioneer Kuro sorte niveu, er noget vås, man skal være godt nørdet, hvis denne ene ting, skulle få alle de andre gode nye forbedringer, af Panasoc 2011 TV, til at få folk, til ikke, at købe et Panasonic TV,men det tror jeg ikke at 99% vil afskrække dem for ikke at købe et Panasonic VT30.
nå men nu fik jeg luft, for mine tanker, jeg håber ikke at have stødt for mange her inde med dette
men hvis der er, så er der sku ikke noget at gøre ved det |
Øh...kunne du ikke lige lægge vandpiben et øjeblik og tage en slapper. Det var dog et umådeligt barnligt indlæg.
Jeg har skam ikke angrebet hverken Hother eller Panasonic.
"Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl."
...er min signatur på min profil og er ikke møntet på andre end mig selv. Det er faktisk et citat af sportsdirektør Erik Breukink efter en af hans ryttere havde udtalt sig ret uheldigt i pressen.
Jeg er ikke Pioneer-ejer og har ikke været det, så der er ingen aktier i den retning. Jeg har faktisk ved flere lejligheder angrebet Pio-ejere for at vogte over deres skærmes uanfægtelige reference med nærmest religiøs nidkærhed (den sætning var ment som en joke) Til gengæld har jeg haft 2 Panasonic skærme igennem tiden.
Jeg angriber lysten/evnen til at rykke ved standarderne for billedkvalitet. At det så går ud over Panasonic og ikke Samsung, skyldes nok trådens titel, kombineret med en masse jubel-smileys i de første indlæg. Rasmus konkluderer faktisk i testen, at der ikke er den store forskel på VT30 og sidste års VT20. Det udsagn, kombineret med det faktum, at VT30 heller ikke har matchet Pio 5090 på billedsiden, gjorde mig skuffet.
(Se nedenfor. Nu står det der igen )
Redigeret af Shiva - 27-April-2011 kl. 17:42
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
|