recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test af  Panasonic VT 30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTest af Panasonic VT 30

 Besvar Besvar Side  <1 56789 10>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 20:38
Letten, jeg er enig i at kommentare i stil med " Panasonic puster OS i nakken" ( eller noget i den stil) er ja hva skal jeg sige man tænker sit ihvertfald om den slags. men når det er sagt er det jo relevant at sammenligne med pioneer da det trods alt er det man skal slå og jeg synes da det er en naturlig debat om det stadig ikke er slået, jeg er ikke pioneer fanatiker som håber det aldrig bliver slået tværtimod, det må være på tide at vi kommer videre pioneer er nærmest forældet mht. features så nu må vi snart få et moderne tv med ligeså god billede kvalitet, jeg satser på at VT30 er tæt nok på og jeg så til gengæld får 3D, dvb-s (som virker) iphone betjening, optage funktion, 4hdmi, 5" større bla.

iøvrigt rapportere Phil Hinton at 50hz buggen skulle være "næsten" helt væk på vt30 og floating og rising blacks skulle også være væk
http://www.avforums.com/forums/plasma-tvs/1437320-panasonic-50hz-bug-2010-11-range-plasmas-8.html
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 20:13
Kan i ikke starte en ny tråd om VT30, man bliver sgu' deprimeret af at trevle igennem de sædvanlige kommentarer fra de hellige pioneer-krigere, der som sædvanlig lige skal smide et par skadefro bemærkninger om at deres antikverede Pioneer skam ikke er overgået på sortniveau endnu.

Tænk på alle de glade forum brugere der glæder sig til at læse om det nye Panasonic VT30, de kan så starte med at læse det ævl.

øv øv øv Ouch
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 20:11
Skuffende at sidste generations bugs stadig er der i top modellen. Må ikke håbe at det også taber sort over tid som de forrige.
Der havde jeg altså haft nogle forhåbninger om de ville blive rettet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften........
 
Jeg er en lykkelig ejer af et pioneer 6090h pioneer 60" plasma, jeg har bestilt et panasonic vt30 til at erstatte det og jeg havde VIRKELIG håbet at pioneeret var nået på ren billedekvalitet, det er som der blev sagt tidligere i tråden 3 panasonic generationer siden, altså skal vi (minimum) i 2012 for at finde et som overgår pioneer dvs. pioneer kom i 08 altså vil det i så fald ha taget panasonic 4år at overhale pioneer og det synes jeg er, ja nærmest komisk og fortæller vel noget om hvor godt pioneer var (og stadig er)
 
Som sagt har jeg bestilt et p65vt30 da det trods alt slår pioneer på nogle punkter, ja mange punkter rent funktionsmæssigt, der er f.eks en optage funktion jeg bliver glad for og det er kanal digital godkendt så jeg kan smide mit parabol kort i for selvom pioneer også har sattelit tuner fungere den ikke ordentligt desuden har den enormt langsomt kanalskift, en anden ting er det tynde og lækre design jeg er faldet for og og ja så er der jo 3D som man kan synes om hvad man vil men jeg synes personligt at se fodbold i 3D er ret fedt på et 65", og ja så er der jo de ekstra 5" jeg synes mit 60" er blevet lidt småt så det passer mig fint med et større tv.
 
Alt i alt ærgre det mig at det igen ikke var året hvor pioneer blev vippet af pinden og synes bare det virker som nogen "fryder sig" over at det ikke er slået og det synes jeg da er noget underligt noget selvom jeg har 6090h håber jeg da stadig det bliver slået?!?!?
 
Desuden har det 4 hdmi ingange hvor en er 1.4 med ARC hvilket også er meget rart jo (jeg skal bruge 5 ?!?!?)
 
Lad os lige blive enige om at der også sker ting på den funktionsmæssige front, den har også dvb-c til dem der bruger sådan noget..
 
 
Hvis jeg skal forholde mig til dit køb af 65VT30, så mener jeg at du skal slå koldt vand i blodet. Jeg har jo haft fornøjelsen af at se både 50 og 65 tommer udgaven (i uvis indstillingstiltand), men jeg tror bestemt ikke, at du bliver skuffet. Der er sikkert mange der vil udtale - uden tøven, at de kan se forskel på et Pioneer G9, og de nye Panasonic VT30 modeller. Og jeg kan naturligvis ikke afvise at nogen reelt kan se forskel, men det vil kræve et overordentligt erfarent "Billedøje". Naturligvis kan de være nogle minimale artifacts som ikke fandtes på G9, men disse fejl har jeg stadig til gode at observereTongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 19:49
Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften........
 
Jeg er en lykkelig ejer af et pioneer 6090h pioneer 60" plasma, jeg har bestilt et panasonic vt30 til at erstatte det og jeg havde VIRKELIG håbet at pioneeret var nået på ren billedekvalitet, det er som der blev sagt tidligere i tråden 3 panasonic generationer siden, altså skal vi (minimum) i 2012 for at finde et som overgår pioneer dvs. pioneer kom i 08 altså vil det i så fald ha taget panasonic 4år at overhale pioneer og det synes jeg er, ja nærmest komisk og fortæller vel noget om hvor godt pioneer var (og stadig er)
 
Som sagt har jeg bestilt et p65vt30 da det trods alt slår pioneer på nogle punkter, ja mange punkter rent funktionsmæssigt, der er f.eks en optage funktion jeg bliver glad for og det er kanal digital godkendt så jeg kan smide mit parabol kort i for selvom pioneer også har sattelit tuner fungere den ikke ordentligt desuden har den enormt langsomt kanalskift, en anden ting er det tynde og lækre design jeg er faldet for og og ja så er der jo 3D som man kan synes om hvad man vil men jeg synes personligt at se fodbold i 3D er ret fedt på et 65", og ja så er der jo de ekstra 5" jeg synes mit 60" er blevet lidt småt så det passer mig fint med et større tv.
 
Alt i alt ærgre det mig at det igen ikke var året hvor pioneer blev vippet af pinden og synes bare det virker som nogen "fryder sig" over at det ikke er slået og det synes jeg da er noget underligt noget selvom jeg har 6090h håber jeg da stadig det bliver slået?!?!?
 
Desuden har det 4 hdmi ingange hvor en er 1.4 med ARC hvilket også er meget rart jo (jeg skal bruge 5 ?!?!?)
 
Lad os lige blive enige om at der også sker ting på den funktionsmæssige front, den har også dvb-c til dem der bruger sådan noget..
 
 


Redigeret af tommyaxen - 27-April-2011 kl. 19:53
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 19:36
...og husk at sende linket til anmeldelsen til så mange som muligt. Også gerne til folk der er vilde med at klikke på reklamebannere :)
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:55
Og så tilbage til trådens Topic, som omfatter Flatpanels.dk´s anmeldelse af 50VT30Wink
 
Hother
recordere.dk
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Shiva,xcardman.KlausDm i har åbenbart så stor kærlighed, til jeres Pioneer TV, og fair nok, men så lad dog være med, at skrive de samme negative kommentar, på hvert et nyt Panasonic emne, det er livet sku for kort til, at vi andre skal læse om, jeres dårlige karma, hver gang der er et nyt emne om Panasonics nye 2011 produkter


Sig mig, gider du lige at pege i denne tråd, hvor jeg skriver noget negativt om VT30?


Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:


her er den sædvanlige dumme kommentar, KlausDm skriver gang på gang, men folk får, hvad de vil betale for


Er det da løgn?
Er sandheden dum?

Den eneste der er negativ her er vidst dig......

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

taj59
det er helt i orden
mit syn på pan
Ja jeg har været meget hård mod v10 modellen
det er måske det som spiller ind
du skal bare være glad for pan endelig er kommet så langt
du kan kun blive glad for dine nye skærm, det er jeg sten sikker på
 
Thumbs Up
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:18
Hold da op det er træls at læse om jeres ordkløveri.Dead
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:17
taj59
det er helt i orden
mit syn på pan
Ja jeg har været meget hård mod v10 modellen
det er måske det som spiller ind
du skal bare være glad for pan endelig er kommet så langt
du kan kun blive glad for dine nye skærm, det er jeg sten sikker på


Redigeret af xcardman - 27-April-2011 kl. 18:18
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

hvilket forum læser du i
det kan da ikke være denne tråd
har ikke skrevet et negativt ord om vt30, nogen steder
nej ikke så meget i denne tråd,men i de andre tråde her på recorder, om VT30 og dem er der mange afShocked

det kan jeg kun sige en ting til
du læser som vinden blæser

det er fakta en pio har bedre sort
det er hvad jeg har skrevet og det stå også højt og tydeligt i testen
så klag du til Rasmus der har lavet denne test

ok Xcardman, måske var jeg lige hurtig nok til at anklage dig, idet jeg har lige taget en søgning,
på dine indlæg, så det er jeg ikke, for stor til at undskyldeWink så den er hermed givetQuestion men det var nu også mest de 2 andre herre, jeg mest var irreteret over at læse deres gentagende sure opstød om VT30.

Kunne du så ikke lige for en god ordens skyld give mig et par eksempler på "gentagne sure opstød" mod VT30 fra min side? Inden denne tråd forstås...Jeg går ud fra, at jeg er den ene herre?

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu