|
|
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
||
vist på 50VT30 men det er det samme på 65VT30
![]() |
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
||
ja men på min hdd et usb nummer to kun til strøm så man hiver ekstra strøm ind mennden fungere også uden min parabol boks optager fint på den kun med et stik tilsluttet
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
||
okay...
MVH
|
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() |
||
Godmorgen, hvorfor købe noget jeg ejer. Helt rigtigt med kobberfarven, men i 99% af tiden, fremstår den sort. Jeg har på intet tidspunkt skrevet dårligt om VT30, håber blot at der er kommet styr på retention, samt andre små issues.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
||
Jeg har lige været et smut i Sommer AS hvor de havde p42vt30 hængende og de havde et V20 samt et GT30 hængende ved siden af og WOW der er altså godt nok i min verden en HEL DEL forskel på disse TV, jeg kan slet ikke forstå folk der siger der kun er en smule forskel mellem VT20 og VT30 det er jeg slet ikke enig i, jeg synes sort var LANGT bedre (sikkert især her i dagslys?!?) GT30 lignede V20 og de så meget "matte" ud i forhold til VT30, jeg ville personligt ikke kunne holde ud at se på nogen af disse modeller og jeg synes VT30 ser væsentligt bedre ud og forstå ikke helt Rasmus i at der ikke er så stor forskel, ved ikke om han har set dem ved siden af hinanden for der er det da meget meget tydeligt at VT30 er langt bedre som jeg ser det..... Jeg sammenligner naturligvis med mit eget pioneer og der er VT30 meget tættere end de andre modeller ihvertfald....Så til dem der sidder med en ide om at de nærmest er ens GT30 og VT30 samt VT20, prøv at tage ud og se dem i virkeligheden, kan iøvrigt anbefale Sommer AS på roskildevej super god service og de ved hvad de snakker om og har alle modellerne:-)
Alle modeller stod forresten i THX instilling.... Redigeret af tommyaxen - 03-Maj-2011 kl. 15:40 |
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
||
Rasmus skriver da i den tilhørende tråd på Flatpanels , at han kan se med sit blotte øje , at der er bedre sort på VT30 ift VT20...
MVH
|
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
i min verden er der ingen tvivl om at VT30 er langt bedre uanset hvad..... nu har jeg som sagt set dem ved siden af hinanden og basere mine udtalelser på det og ikke på andres skriverier
|
|||
![]() |
|||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
||
vt 30 kommer det kun tæt på pioneer eller er det bedre? tommyyaksen.
|
|||
Ole Hansen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeg synes ikke det er bedre rent billedmæssigt men "tæt på" desværre til gengæld har det en masse funktioner som pioneeret ikke har f.eks er pioneer dvb-s totalt langsom og ubrugelig så det glæder jeg mig til..
|
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
||
Jeg har lige et spørgsmål.
Undskyld for off-topic, men jeg vil ikke lave en ny tråd omkring dette. Nu kan man jo få en G30 til en rigtig god pris efterhånden. Jeg er ikke interesseret i GT30 eller for den sags skyld VT30. Jeg har G20 nu. Vil der være noget at hente ved at købe en G30 i forhold til min nuværende? |
|||
![]() |
|||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
||
Rasmus og flatpanels.dk har lige modtaget G30 men hdtvtest.co.uk har testet 42" versionen og som jeg læser det er der ikke en stor forskel mellem disse. I hvert fald ikke nok til at jeg ville skifte min G20'er ud med en G30
![]() ![]() Redigeret af Rod83 - 10-Maj-2011 kl. 22:48 |
|||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |