|
test af surround sæt - hvilken film |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu synes jeg du tvister det unødvendigt... Fleretallet mener, at mere og højere er godt, så det får naturligvis flere til at anbefale filmen pga. lyden. Jeg lader blot de tre første sider, med anbefalinger af film, i denne tråd, stå som min bevisførelse.
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
enig - jo nyere , jo mere bas |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Jamen, du må da kunne se at det du siger nu, ikke er det samme som du sagde først? Ja teknik sælger da i den forstand at de historier vi ved eller "de" tror vi helst vil se kræver teknikken for at "eksistere".. Det var ikke det jeg protesterede over.. Skal vi ikke bare den ligge her? |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Lad os det. Der er ingen grund til at afspore tråden ydeligere...
Emnet er gode film, at teste surround med. |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Redigeret af Therien - 29-Januar-2015 kl. 21:48 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Som en nyligt set film vil jeg give Ole_M ret.. Lone Survivor er udover at være en super film, god i surround.. Helicoptore og massere at skud fra baghøjtalerne! :-)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Lone Survivor har jeg aldrig fået set, selv om den har stået i samlingen i noget tid. Men hvis I siger, at den har et fedt lydspor, må jeg hellere få tjekket den ud.
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg kan huske jeg blev overrasket over "The Hurt Locker" lige netup fordi den ikke var rodet sammen i lyden men havde den intens og naturlig lyd. Det sammen oplevede jeg med "Battle Los Angeles".
Syntes generelt lydspor bliver alt for bum bastisk og urealistisk at høre på, når der er bas hele tiden får man ikke det overraskelses moment og chok. Når lydsporet leden en hen på noget hvor små detalje er klare og tydeligere hvorefter der sker noget vildt i en kort stund. Det er fedt for så er lyden vildt dynamisk og livagtig. Det syntes jeg ikke jeg ser meget af mere. Der er gået Bollywood i lyden som grafikken og det endeløse amerikanske drama i hver film. |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 115 |
tron legacy
|
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
3:10 to Yuma vil være min anbefaling,en fremragende film med super (surround)lyd.
3:10 to Yuma |
|
![]() |
|
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
pacific rim.. start introen for hele byen her til at ryste..
|
|
NJ
|
|
![]() |
|
Laminat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 39 |
Disse sider har jeg selv haft stor fornøjelse med, der findes også på avsforum.com en vudering af billedekvalitet på blu ray film. Inspiration til god film lyd: Og en med målinger af bas. Og mere bas: Vh.
|
|
Monitor audio Gx 200, GXC 150, RXFS, B&W PV1, Musical Fidelity M6 PRX, M6 PRE, M3 CD Yamaha RX-A820 LG BD390, Dune HD Smart H1, Luxman PD-350 T+A CD2000, Panasonic TX-L55WT50Y, Synology DS 411+II
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |