|
TEST: NEEO multifjernbetjening – Del 1. |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Zulfo > har du mulighed for at prøve at slå Neeo link fra under settings > Neeo remote
For at se om det gør en forskel på batteri tiden. Min havde nemlig samme problem men ser ud til at være væk igen. Og det eneste jeg har ændret er det for at se om de kunne løse problemet med at tilslutte brain efter lang tid standby men det hjalp det tilgengæld ikke på. |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jeg har ikke Neeo Link slået til, og kører let både 3 og 4 dage på en opladning.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis også derfor jeg siger han skal prøve at slå det fra og se om det gir bedre batteri tid 😛
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er status efter en lille måned neeo?
Med Sonos, kan jeg tilgå forskellige grupper via remoten? Jeg har et 5.1 setup, men vil nok mest sætte vores play 5 til at spille i spise stuen, men vil jeg i appen kunne gruppe dem til en gruppe? Kan man efterhånden søge via Sonos? Er det realistisk at forestille sig musiktjenester på remoten? Eks tidal? |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kommer med en del 3. Det sker dog først efter en lovet opdatering, som skulle være lige på trapperne.
|
||
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Venter spændt På del 3. . .
Min Harmony er stået af i julen, og jeg er meget tæt på at smide Neeo i indkøbskurven . Forventer dog at jeg stadig vil betjene mit Sonos setup -som eneste enhed - via Ipad, pga den større skærm . Det der vægter højest for mig,ar at få nogle aktiviteter/recipes til at køre smooth . |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den kommer først efter CES. deres store firmware opdatering er forsinket. Men jeg er blevet voldsomt meget glad for den. Så har du spg. så bare shoot
|
||
|
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er nu også blevet glad for min :)
Sonos er den stadig ikke ret god til, så brug du en Ipad til det.
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er bl.a. Sonos som skulle blive bedre med opdateringen
|
||
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det jo nogle meget fornemme og uddybende videoer der følger med selve testen
Så mine spørgsmål er lidt mere omkring nogle andre ting : Er de 2500kr stadig en rimelig præcis " i hånden" pris ? Hvor lang er leveringstiden ca lige PT ? Er batteriproblemet løst ? |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Mr. Laursen
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også modtaget min Neeo. Men jeg kan ikke få den til at virke med min PlayStation 3 og ej heller med med min Sonos connect. Har andre fået deres Neeo til at virke med disse???
Jeg har forstået det korrekt at der kan bruges 2 brains til en fjernbetjening ikke?? Vil gerne bruge den samme fjernbetjening (app)til både hjemmebio samt stue. Redigeret af Mr. Laursen - 02-Januar-2018 kl. 20:41 |
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det der forventes ift bedre Sonos? Jeg skal også have multiremote, men ville gerne have en der reelt kan erstatte Sonos, hue apps mm. |
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |