|
TEST: NEEO multifjernbetjening – Del 1. |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er den forbedret mht betjening af den nye yousee-box,- og hvad mht understøttelse af 5ghz ?
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Lennon. Hvad er det du vil have 5ghz til? Mener ikke det er tilgængeligt
Den seneste opdatering har “the smartener” med sig til opsætning af “stupid devices”. Herunder min canal digital boks, som den hurtigt og nemt integreret i “opskrifter”. Den understøtter alle funktioner på den (ihvertfald dem jeg harbi brug). - så jeg tænker at yousee boksen heller ikke er et problem. Apple tv navigering er blevet lidt mere responsiv syntes jeg. Jeg har nogen problemer med at Sonos ikke altid virker som volume enheden i mine opskrifter. Jeg er liiiidt lunken stadig vil jeg sige. Det Sonos irriterer mig ret meget og gær at jeg ikke gider bruge den lige nu. Jegbser stadig et kæmpe potentiale, men er sgu lidt træks over de basis ting her ikke virker. Vedr hue kan man nu få grupper på sin Remote og det bruger vi eller rigtig meget. Pt er det kun Sonos som lydkilde ved tv der er et problem, men dog et ret stort problem. Redigeret af Bromberg5 - 04-Marts-2018 kl. 10:17 |
||
pallemann
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan den erstatte IR fjernbetjeningen?
|
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ift til hvilke enheder? |
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bromberg_ Som yousee kunde har jeg i forbindelse med den nye box, fået et 5ghz modem tilsendt . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ah ok - ja hvis den kun sender 5ghz, så er neeo no go, så vidt jeg kan læse mig til, hvilket er en temmelig dum begrænsning fra neeo’s side
|
||
pallemann
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fx. en Jamo remote jeg har til musikanlæg.
|
||
Lennon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er afgjort ikke en ørn til netværk, men det nye modem sender åbenbart på begge frekvenser . . |
||
Samsung PS63C7705
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er heller ikke skide ferm i det, men har da endnu ikke hørt om routere der kun sender 5ghz, men igen - kender ikke skide meget til routere.:) |
||
Lennon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pallemann_ har du stadig en uåbnet til salg, eller har du taget den i brug ?
|
||
Samsung PS63C7705
||
pallemann
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er stadig plastik på.
|
||
Kimbo
Bruger Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er det desværre ikke længere muligt at købe flere Neeo: https://planet.neeo.com/t/q5wbv4
Med 24 måneders support endnu er det ikke helt galt, men det bliver spændende at se, hvad der sker derefter.
|
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |